کد خبر : 5159
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

بیوگرافی ژان کارلوس سوابق و تیمهای گذشته هافبک احتمالی استقلال

بیوگرافی ژان کارلوس سوابق و تیمهای گذشته هافبک احتمالی استقلال

با ژان کارلوس یا خوان کارلوس هافبک احتمالی استقلال تهران بیشتر آشنا شوید. بیوگرافی ژان کارلوس بازیکن باتجربه و دارای اصالت برزیلی را مرور می کنیم. به گزارش مارال نیوز، معمولا بازیکنان برزیلی دارای سبک و سیاق خاص خود بوده و از نظر تکنیکی و هوش فوتبالی در وضعیت بسیار بالا و خوبی قرار دارند

با ژان کارلوس یا خوان کارلوس هافبک احتمالی استقلال تهران بیشتر آشنا شوید. بیوگرافی ژان کارلوس بازیکن باتجربه و دارای اصالت برزیلی را مرور می کنیم.

به گزارش مارال نیوز، معمولا بازیکنان برزیلی دارای سبک و سیاق خاص خود بوده و از نظر تکنیکی و هوش فوتبالی در وضعیت بسیار بالا و خوبی قرار دارند البته این موضوع به این معنی نیست که جنس برزیلی همیشه هم خوب دربیاید. چه بسا بازیکنان برزیلی نیز بودند که با حضور در لیگ برتر فوتبال ایران، حتی فرصت بازی کردن آن چنانی را هم به دلیل ضعف در عملکرد به دست نیاوردند.

ژان کارلوس دارای اصالت برزیلی است. او در شهری به نام کورنلیو پروکوپیو به دنیا آمده و یک متر و 78 سانتی متر قد دارد. پست اصلی ژان کارلوس هافبک بوده و تاکنون در تیمهای مختلفی از باشگاههای برزیل بازی کرده است.

ژان کارلوس کیست

بیوگرافی ژان کارلوس سوابق و تیمهای گذشته

سوابق و تیمهای ژان کارلوس

این بازیکن برزیلی 30 ساله، تاکنون برای تیمهای میراسول، کوریتیبا، نورویزونتینو، گویاس، سائوپائولو، سئوبرناردو و پالمیراس بازی کرده که در میان این تیمها نام باشگاههای سائوپائولو و پالمیراس معروف تر و برجسته تر از سایر باشگاه ها به نظر می رسد.

ژان کارلوس در درسال 2019 در تیم نائوچیکو به عنوان هافبک عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و در 64 بازی 16 گل به ثمر رساند که برای یک هافبک عملکرد قابل قبولی می باشد. ژان کارلوس فوتبالش را از پالمیراس به نقطه اوج رسانده و در این تیم معروف برزیلی استعدادهای خود را بیشتر به استعدادیابان و کارشناسان و مربیان فوتبال نشان داد.

از افتخارات مهم ژان کارلوس می توان به قهرمانی در لیگ فوتبال ایالات گویانو با تیم کمپئوتاتو و قهرمانی در سری c برزیل و لیگ فوتبال ایالات پرنامبوکان اشاره کرد.

هافبک استقلال ژان کارلوس

ژان کارلوس در چه تیمهایی بازی کرده است

چراغ سبز به ژان کارلوس توسط ساپینتو

ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال نیز با بررسی عملکرد گذشته ژان کارلوس چراغ سبز را برای به خدمت گرفتن او به مدیران استقلال نشان داده است.

آشنایی با ژان کارلوس و تیمهای گذشته

بیوگرافی ژان کارلوس

هرچند ژان کارلوس الان با 30 سال سن به عنوان یک بازیکن باتجربه شناخته می شود اما شور و انگیزه مناسب او در آخرین تیم باشگاهی که در آن بازی می کرد یعنی نائوچیکو  او را به عنوان یک بازیکن مطرح خوب و باانگیزه در زمین مسابقه نشان می داد که نهایت تلاشش را برای موفقیت تیمش می کند.

گفته شده که ژان کارلوس پیش از این نیز جزو گزینه های استقلال بوده و در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی، باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن کارلوس بوده هر چند امسال به نظر می رسد که این پیشنهاد جدی تر نیز دنبال شده و مدیران باشگاه به صورت جدی در حال مذاکره با این بازیکن برزیلی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کاوه رضایی در استقلال، نقطه عطف زندگی […]