کد خبر : 10410
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷

احساسی ترین خداحافظی از زبان یک استقلالی جوان

احساسی ترین خداحافظی از زبان یک استقلالی جوان

پایگاه مارال نیوز؛ متن خداحافظی احساسی؛ یک بازیکن جوان استقلالی که با روی کار آمدن مربی پرتغالی در لیست خروجی استقلال قرار گرفته بود خداحافظی احساسی و جالبی با هواداران داشت. رضا آذری که در پست هافبک بازی می کند بعد از قرارگیری در لیست مازاد استقلال از اعماق وجود و به نظر می رسد

پایگاه مارال نیوز؛ متن خداحافظی احساسی؛ یک بازیکن جوان استقلالی که با روی کار آمدن مربی پرتغالی در لیست خروجی استقلال قرار گرفته بود خداحافظی احساسی و جالبی با هواداران داشت.

رضا آذری که در پست هافبک بازی می کند بعد از قرارگیری در لیست مازاد استقلال از اعماق وجود و به نظر می رسد در عین وابستگی و علاقه به استقلال با این تیم بزرگ و هوادارانش خداحافظی کرده است. خداحافظی که به نظر می رسید بر خلاف میل باطنی او بوده و به نظر دوست داشت در بهترین تیم باشگاهی که به آن علاقه نیز داشت فوتبال خود را ادامه می داد.

متن پیام خداحافظی احساسی و عاشقانه یک استقلالی

خداحافظی احساسی

آذری از دوست داشتن عاشقانه استقلال خبر داده و اعلام کرده که در مقابل نام این باشگاه هیچ چیزی نبوده و تا ابد استقلال بزرگ باقی خواهد ماند.

وی ابراز امیدواری کرده که سال جاری به دلیل داشتن مدیریت مناسب و کادر فنی و بازیکنان خوب سال فوق العاده ای برای آبی های پایتخت شود.  انتهای پیام احساسی خود نیز با جمله زنده با داستقلال به پایان رسانده است.

متن کامل پیام رضا آذری که به صورت احساسی با هواداران استقلال خداحافظی کرد را در این مطلب قرار دادیم. از دیگر بخشهای سایت نیز می توانید پیگیر اخبار مربوط به استقلال تهران باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دلیل خداحافظی نکردن بوفون از دروازه بانی فوتبال | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از دنیای فوتبال خداحافظی نکرده و همچنان […]