کد خبر : 8864
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

مهدی قائدی در چه شرایطی به استقلال برمی گردد

مهدی قائدی در چه شرایطی به استقلال برمی گردد

شرایط استقلالی شدن مهدی قائدی چیست؟ چگونه و با چه شرایطی مهدی قائدی مجددا به استقلال بر می گردد؟ شرط مهم برای بازگشت مهدی قائدی مشخص شد. در مارال نیوز بخوانید. مهدی قائدی با توجه به تکنیک، سرعت و همچنین فضاسازی و سانترهای فوق العاده خود می تواند یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان هر

شرایط استقلالی شدن مهدی قائدی چیست؟ چگونه و با چه شرایطی مهدی قائدی مجددا به استقلال بر می گردد؟ شرط مهم برای بازگشت مهدی قائدی مشخص شد. در مارال نیوز بخوانید.

مهدی قائدی با توجه به تکنیک، سرعت و همچنین فضاسازی و سانترهای فوق العاده خود می تواند یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان هر تیمی باشد. حضور مجدد او در استقلال اما بستگی به شرایطی دارد که مهمترین شرط آن خودش است.

شرط قائدی استقلال

مهدی قائدی باید اول چراغ سبز برای استقلالی شدن نشان دهد

اعلام شده که مهدی قائدی از استقلال تهران در حدود 45 روز پیش پیشنهاد داشت اما این بازیکن اعلام داشته بود که تمایلی به بازگشت به لیگ برتر ایران در شرایط فعلی را ندارد بدین دلیل سران باشگاه استقلال بر این اعتقادند که وی همچنان نظرش تغییر نیافته است و علاقه به حضور در لیگ کشورمان را ندارد طبق شنیده ها چنانچه مهدی قائدی مجددا تمایل خود را برای استقلالی شدن نشان دهد مذاکرات جدی با او انجام خواهد شد اما تا بدین لحظه این موضوع از سوی قائدی مطرح نشده است و بایستی وی از تصمیم گذشته خود تجدید نظر نماید تا شرایط برای مذاکره فراهم گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کرد. مشتری جدید مهدی قائدی از ایران تیمی […]

trackback
استوری مهدی قائدی در امارات از تفریح و خوشگذرانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نام تیم سابق مهدی قائدی بود که در نهایت […]

trackback
حضور مهدی قائدی در فرودگاه تهران بعد برگشت از امارات | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بسته شد، مهدی قائدی می تواند یک فصل […]