کد خبر : 28808
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

مهدی قائدی در فصل بعد با استقلال تمدید می کند؟

مهدی قائدی در فصل بعد با استقلال تمدید می کند؟
تمدید قایدی برای فصل 1402/1403 آیا انجام می شود؟ مهدی قائدی در چه شرایطی در سال بعد آبی پوش می شود؟ شرط هایی که مهدی قائدی برای استقلال به منظور آبی پوش شدن گذاشت؛

تمدید قایدی برای فصل 1402/1403 آیا انجام می شود؟ مهدی قائدی در چه شرایطی در سال بعد آبی پوش می شود؟ شرط هایی که مهدی قائدی برای استقلال به منظور آبی پوش شدن گذاشت.

قایدی در این فصل بازی های پرفراز و نشیبی برای استقلال داشته و در مدت زمانی نیز به خصوص در میانه های فصل به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می شد.

ستاره استقلالی ها مهدی قائدی دو شرط برای ادامه همکاری با استقلال دارد. اول این که تسویه حساب کامل با وی برای فصل جاری انجام پذیرد و همچنین دومین شرط نیز این که قرارداد سرمربی کنونی پرتغالی استقلال تمدید گردد.

علاوه بر این شرط های مذکور البته بایستی شباب الاهلی امارات نیز موافق با تمدید قرارداد باشد. چرا که این تیم نیز در یک سوی ماجرا قرار دارد.

با توجه به قهرمانی این تیم اماراتی در لیگ برتر کشور خود و راهیابی به مسابقات باشگاه های آسیا شاید آنها در سودای برخورداری از مهدی قائدی در فصل بعد باشند. یا این که سایر تیم های اماراتی به این بازیکن ایرانی پیشنهاد مالی بالاتری بدهند و در این صورت شباب الاهلی مانع از تمدید قرارداد با استقلال شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها