کد خبر : 20094
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

ضعیف ترین آمار رونالدو در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی

ضعیف ترین آمار رونالدو در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی
عملکرد ضعیف کریستیانو رونالدو در جام جهانی به خصوص در بازی با مراکش به وضوح مشخص بود. هر چند وی از نظر روحی و روانی نیز به نظر در شرایط مطلوبی نبود و باید علت را در خارج از وی و در نیمکت پرتغال و باشگاه سابقش منچستر یافت.؛

کریستیانو رونالدو آمار ضعیفی از خود در کل جام جهانی بر جای گذاشت. او در مقابل مراکش نیز یکی از ضعیف ترین بازی هایش را داشت. عملکردی که به نتیجه نگرفتن تیم ملی پرتغال نیز انجامید.

رونالدو در کل جام جهانی تنها موفق به زدن یک گل شد. گلی که از روی نقطه نالتی به ثمر رسیده بود. همچنین این فوق ستاره که این روزها، ایام خوبی را سپری نمی کند در دیدار مرحله یک چهارم نهایی نیز محو بازی بوده و مدافعان مراکشی وی را به خوبی مهار کرده بودند.

هر چند رونالدو در آن دیدار یک بدشانسی نیز آورد و می توانست یک بار با پرش بلند خود و ضربه سر دروازه یاسین بونو مراکشی را باز کند اما او چند میلی متر کم آورد و توپ بلند به وی ارسال شده بود. در غیر این صورت انتقادها نسبت به رونالدو می توانست به حداقل برسد.

رونالدو در بازی با مراکش این آمار زیر را از خود بر جای گذاشت. آماری که کمتر از او به یاد داریم.

ضعیف ترین آمار رونالدو در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی

او در حدود یک نیمه ای که در زمین مسابقه بود فقط 10 بار توپ را لمس کرد. وی در طول بازی نیز تنها یک بار به سمت دروازه مراکش شوت زد. البته آن موقعیت خوب و شوت نیز توسط دروازه بان مراکشی ها یاسین بونو مهار شد. تا وی کلین شیت دیگری به نام خود و تیم ملی کشورش ثبت کند.

منتقدان سانتوس سرمربی پرتغال نقدهایی دارد. آنها می گویند اگر این مربی به رونالدو بیشتر بازی داده و او را فیکس می کرد مطمئنا پرتغال نیز عملکرد بهتری ثبت می کرد. همچنین رونالدو نیز می توانست به مانند بازی های گذشته ستاره بودن خود را نشان دهد.

عدم ایمان و باور به این ستاره باعث شد تا وی تمرکز کافی برای بازی ها نداشته باشد. از میزان فشار زیادی که به رونالدو در دیدارهای باشگاهی در لیگ جزیره نیز وارد می شد نمی شود به سادگی عبور کرد و این موضوع نیز بر ناراحتی و عدم تمرکز رونالدو می تواند دامن بزند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها