کد خبر : 31702
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

عادت لوئیس انریکه به فشار کار در باشگاه های بزرگ همچون پاری سن ژرمن

عادت لوئیس انریکه به فشار کار در باشگاه های بزرگ همچون پاری سن ژرمن
لوئیس انریکه به فشار کار در باشگاه های بزرگ همچون پاری سن ژرمن عادت کرده است. مربی که در تیمهایی همچون تیم ملی اسپانیا نیز سابقه کاری دارد.؛

سرمربی موفق پاری سن ژرمن که در صدر جدول لیگ یک فرانسه اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم به عدد پنج رسانده از عادت کردن خود به فشار کار در تیم های بزرگ خبر داد.

لوئیس انریکه بعد از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل متز اعلام کرد در تیم های بزرگی کار کرده و به فشاری که در چنین باشگاه هایی وجود دارد و همچنین نوع نقدهای آن عادت نموده است.

به گفته وی حتی در روزهایی که باشگاه موفق به کسب نتایج خوبی می شود اما مجددا در معرض نقد و انتقاد قرار می گیریم که بسیاری از آنها درست نبوده و آنچه که برای برخی رسانه ها حائز اهمیت است کلیک است.

وی به رساندن اختلاف امتیاز تیم خود به عدد 5 نسبت به تیم دوم نیز اشاره کرد و از پرتوقع بودن خود نیز خبر داد.

انریکه

انریکه و راضی نبودن به حداقل ها در پاری سن ژرمن

لوئیس انریکه تاکید کرد ما تنها به صدرنشین شدن رضایت نداریم. اول شدن کفایت نمی کند و در تلاشیم تا تمامی عناوین را برای خود به دست آوریم و برای پیشرفت کردن کارهای زیادی در پیش است.

او همچنین از شاگردان خود خواست که به خوبی استراحت کرده و با روحیه و بدنی شارژ شده به ادامه رقابت ها توجه داشته باشند.

لوئیس انریکه در باره تیم متز نیز گفت این تیم برای موقعیت آفرینی تنها به توپ نیاز ندارد و بایستی از همان شروع بازی با تمرکز در زمین حضور می یافتیم و به ثبات نیازمند بودیم. شایسته بردن در این بازی بودیم و به دنبال خسته کردن آنها برای شکسته شدن خط دفاعیشان بودیم که این مهم نیز تحقق یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها