کد خبر : 8959
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

علت نشان دادن قلب در شادی های گلزنی بازیکن مطرح

علت نشان دادن قلب در شادی های گلزنی بازیکن مطرح

علت نشان دادن قلب در شادی های گلزنی بازیکن مطرح ایرانی فوتبال؛ چرا بازیکن محبوب  کشورمان هنگام گلزنی علامت قلب نشان می دهد. دلیل شادی های گلزنی خاص بازیکن ایرانی شاغل در بلژیک مشخص شد. به گزارش مارال نیوز، وینگر باسابقه و گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان علی قلی زاده که در تیم شارلوا بلژیک

علت نشان دادن قلب در شادی های گلزنی بازیکن مطرح ایرانی فوتبال؛ چرا بازیکن محبوب  کشورمان هنگام گلزنی علامت قلب نشان می دهد. دلیل شادی های گلزنی خاص بازیکن ایرانی شاغل در بلژیک مشخص شد.

به گزارش مارال نیوز، وینگر باسابقه و گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان علی قلی زاده که در تیم شارلوا بلژیک فوتبال بازی می کند، در خصوص نوع شادی های گل چند وقت اخیر خود در شارلوا اعلام کرد با توجه به اینکه همسرم در تیم فوتبال زنان شارلوا بازی می کند و در بسیاری از دیدارها و مسابقات من نیز در ورزشگاه حضور می یابد، شادی گلزنی خود را به همسر خود تقدیم می کند.

شادی گلزنی قلب

عکسی از شادی گلزنی علی قلی زاده در شارلوا

قلی زاده از تلاش خود برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی نیز در مصاحبه خود با برنامه شب های فوتبالی خبر داد و اعلام کرد تمامی پشتکار خود را هم در تیم باشگاهی و هم در سطح ملی انجام می دهد و تلاش خود را نیز با زدن گل و پاس گل و پیدا کردن جایگاه واقعی به کار می گیرد.

همچنین قلی زاده اعلام کرد که بدون مصدومیت خاصی تمامی تمرینات باشگاه را پشت سر گذاشته و خود را مهیای حضور در فصلی مناسب و خوب کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
خوشحالی گلزنی جالب توجه محمد محبی در تیم ملی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شادی گلزنی محمد محبی، به بهانه استقلال شدن محمد محبی، شادی گلزنی محمد محبی در استقلال تهران را ببینید. امروز قرار است طبق پیش بینی ها و فراهم شدن شرایط و همچنین پرداخت مبلغ رضایت نامه محمد محبی از سانتاکلارا قرارداد محمد محبی امضا شود. […]