کد خبر : 9650
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

رکوردشکنی دوندگان ایرانی زیر تیغ کمیته فنی مسابقات

رکوردشکنی دوندگان ایرانی زیر تیغ کمیته فنی مسابقات

با قرار گرفتن زیر تیغ رکوردهای دوندگان ایرانی متاسفانه رکوردشکنی فرزانه فصیحی به همراه حسن تفتیان هر دو باطل اعلام شد. جزئیات بیشتر در مارال نیوز بخوانید. در مسابقات بازی های ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی خانم فصیحی توانسته بود با یازده ثانیه و دوازده صدم و تفتیان نیز با ده ثانیه و دو دهم رکورد

با قرار گرفتن زیر تیغ رکوردهای دوندگان ایرانی متاسفانه رکوردشکنی فرزانه فصیحی به همراه حسن تفتیان هر دو باطل اعلام شد. جزئیات بیشتر در مارال نیوز بخوانید.

در مسابقات بازی های ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی خانم فصیحی توانسته بود با یازده ثانیه و دوازده صدم و تفتیان نیز با ده ثانیه و دو دهم رکورد ملی دو و میدانی را جا به جا کنند اما هیئت فنی رقابتهای ورزشی بازیهای کشورهای اسلامی همه این رکوردها را باطل اعلام کرده و اعلام نمودند که نامعتبر بوده و ثبت رسمی نمی شود.

مدالها سر جایشان است، اما رکوردها نه

البته افتخارات و مقامهای کسب شده این دوندگان در سر جای خودشان باقی خواهد ماند و مدالها و عناوین کسب شده دوندگان در این مسابقات پس گرفته نمی شود ولی به دلیل مشکل فنی که با بررسی سیستم های «فتو فینیش و اس آی اس» انجام شد کشف و بروز مشکل فنی باعث شد تا با مشورت نهایی نتایج سه روز ابتدایی رقابتها از نظر اعتبار برای ثبت رکورد، مردود اعلام گردد تا در رده بندی های جهانی و رکوردی قابل استناد نباشد.

متن نامه مردود اعلام شدن رکورد دوندگان ایرانی

زیرتیغ رفتن رکوردها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها