کد خبر : 29618
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

نتایج کلینزمن با کره جنوبی در بازی های دوستانه

نتایج کلینزمن با کره جنوبی در بازی های دوستانه
شکست دیگر برای تیم ملی کره جنوبی با هدایت کلینزمن. به نظر می رسد یورگن کلینزمن با تیم ملی کره جنوبی در بازی های دوستانه از نظر کسب نتیجه چندان خوب عمل نمی کند؛

شکست دیگر برای تیم ملی کره جنوبی با هدایت کلینزمن. به نظر می رسد یورگن کلینزمن با تیم ملی کره جنوبی در بازی های دوستانه از نظر کسب نتیجه چندان خوب عمل نمی کند.

آنها دومین باخت خود را نیز در دیدارهای اخیر خود تجربه کردند. در دیدار دوستانه کره جنوبی با پرو این پرو بود که با یک گل توانست شاگردان کلینزمن را مغلوب کند.

با وجود نمایش هجومی که بازیکنان کره جنوبی مقابل پرو داشته و حملات متعددی را روی دروازه حریف پایه ریزی می کردند. اما در نهایت این تیم ملی پرو بود که به این پیروزی درخشان دست یافت.

در هشتم فروردین ماه اروگوئه در بازی دوستانه توانسته بود 2 بر 1 کره جنوبی را شکست دهد. آنها قبل تر از آن با تساوی 2 بر 2 مقابل کلمبیا متوقف شده بودند.

قرار است تیم ملی کره جنوبی در بازی بعدی خود روز سه شنبه 30 خرداد به مصاف السالوادور برود.

همچنین تیم ملی ولز نیز در شانزدهم شهریور ماه حریف بعدی کره جنوبی خواهد بود.

تا با این بازی ها شاگردان کلینزمن خود را مهیای حضور در مسابقات ملت های آسیا نمایند. تیمی که مدعی قهرمانی بوده و از آنها در کنار تیم ملی ایران، ژاپن، عربستان و قطر می توان به عنوان مدعیان قهرمانی یاد نمود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها