کد خبر : 26017
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

زمان بازی های هفته 22 لیگ دسته یک آزادگان فوتبال کشور

زمان بازی های هفته 22 لیگ دسته یک آزادگان فوتبال کشور
ساعت برگزاری بازی های حساس هفته 212 لیگ دسته یک آزادگان به این شرح است.؛

زمان و ساعت انجام دیدارهای مهم هفته 22 لیگ دسته یک فوتبال کشور به این شرح است. بازی هایی که در حال نزدیک به هفته های پایانی و حساس خود هستند.

تمامی این مسابقات زیر از ساعت 14:30 امروز شنبه 6 اسفند ماه برگزار می شود. تیم صدر جدولی سایپا با هدایت محمود فکری در دیداری بسیار حساس به مصاف مس شهر بابک خواهد رفت.

شمس آذر قزوین در قزوین به مصاف فجر سپاسی مدعی می رود. شمس آذر تا حدود زیادی صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده و فاصله امتیاز خوبی را برقرار کرده است.

چوکا تالش نیز به مصاف شهرداری آستارا می رود تا دربی گیلان را برگزار کنند. دو تیم خلیج فارس ماهشهر با شهرداری همدان و چادر ملو اردکان با دریا بابل نیز دیگر بازی های این هفته را از ساعت 14:30 دقیقه پیگیری می کنند.

بازی های دو تیم مدعی استقلال خوزستان و یبر در خوزستان از ساعت 14:45 دقیقه در اهواز پیگیری می شود. ون پارس نیز در همین ساعت در اصفهان پذیرای پارس جنوبی جم باتجربه خواهد بود.

تا پایان هفته 21 لیگ دسته یک شمس آذر قزوین با 45 امتیاز در صدر قرار دارد. سایپا با 34، استقلال خوزستان با 33 و خیبر و فجر نیز با امتیاز مشابه 33 در رتبه های بعدی قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها