کد خبر : 13207
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

قول و کری خوانی مجیدی نصفه و نیمه محقق شد

قول و کری خوانی مجیدی نصفه و نیمه محقق شد

کری ورزشی که فرهاد مجیدی پیش از شروع لیگ امارات خوانده بود و برخی ها نیز آن را قول می دانستند؛ به صورت نصفه و نیمه و یا بهتر است بگوییم به مقدار بسیار زیادی جامه عمل پوشانده شد. فرهاد مجیدی که پیش از شروع لیگ امارات با توجه به قرعه ای که نصیب تیم

کری ورزشی که فرهاد مجیدی پیش از شروع لیگ امارات خوانده بود و برخی ها نیز آن را قول می دانستند؛ به صورت نصفه و نیمه و یا بهتر است بگوییم به مقدار بسیار زیادی جامه عمل پوشانده شد.

فرهاد مجیدی که پیش از شروع لیگ امارات با توجه به قرعه ای که نصیب تیم خودش شده بود، کری خوانده و در آن از کسب سه پیروزی در سه دیدار نخست لیگ امارات خبر داده بود؛ بعد ازشکست در همان هفته اول مقابل تیم کم نام و نشان طائحسیل انتقادات را به سمت خود روانهکرد.

فرهاد مجیدی و شاگردانش در اتحاد کلبا اما از بازی دوم بهتر کار کردند و در دو بازی پشت سر هم پیروز از زمین خارج شدند تا با دو برد و یک شکست در جایگاه سوم لیگ امارات قرار گیرند.

نتایج کسب شده توسط فرهاد مجیدی در هفته های اول درست است که مقابل تیمهای مدعی کسب نشده اما مطمئنا رضایت هواداران را می تواند جلب نماید، مخصوصا که اتحاد کلبا جزو تیمهایی بوده که پیش از این درلیگ امارات دربین رده های نهم تا 12 معمولا قرار می گرفت و خطر سقوط به لیگ پایینتر را نیز احساس می کرد اما حالا آنها در جمع مدعیان هستند و 6 امتیاز از 3 بازی نتیجه خوبی برای آنها می تواند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کری رسانه ای در دو نشریه معتبر اروپایی + عکس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دارد. البته این کری خوانی در رسانه های […]