کد خبر : 10474
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

عکس پوستر فیلم پیتوک و الناز حبیبی

عکس پوستر فیلم پیتوک و الناز حبیبی

سینما مارال نیوز؛ عکس پوستر فیلم پیتوک با بازی الناز حبیبی و همچنین مختصر نقدی از این فیلم سینمایی. الناز حبیبی جزو بازیگران فیلم سینمایی پیتوک است. پیتوک فیلمی به کارگردانی متفاوت مجید صالحی و تهیه کنندگی محمد قاضی بوده که به فیلمهای دهه 40 سینمای ایران شباهت های زیادی دارد. نقادان فیلمهای سینمایی؛ فیلم

سینما مارال نیوز؛ عکس پوستر فیلم پیتوک با بازی الناز حبیبی و همچنین مختصر نقدی از این فیلم سینمایی. الناز حبیبی جزو بازیگران فیلم سینمایی پیتوک است.

پیتوک فیلمی به کارگردانی متفاوت مجید صالحی و تهیه کنندگی محمد قاضی بوده که به فیلمهای دهه 40 سینمای ایران شباهت های زیادی دارد.

نقادان فیلمهای سینمایی؛ فیلم پیتوک را بی شباهت به فیلمهای مسعود کیمیایی و تاثیر گرفته از آن و البته فیلمهای پیش از انقلاب نمی دانند.

الناز حبیبی در پیتوک

عکسهای الناز حبیبی

پوستر فیلم پیتوک به همراه اسامی بازیگران

عکس پوستر فیلم پیتوک الناز حبیبی

در خلاصه داستان پیتوک این گونه آمده که یک جوان جنوب شهری برای اینکه بتواند به پول و ثروت کلان دست یابد با زن پولدار و ثروتمندی همدست می شود و در این راه فکرهایی بر سر دارد.

این فیلم سینمایی پیتوک به مدت 115 دقیقه ساخته شده است و در مقایسه با دیگر فیلمهای مشابه که معمولا به مدت 90 دقیقه ساخته می شوند، مدت زمان بیشتری دارد.

از بازیگران پیتوک علاوه بر الناز حبیبی می توان به مهتاب کرامتی، هادی حجازی فر و حسن پورشیرازی اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس پوستر روزبه چشمی به مناسبت صد و پنجاه تایی شدن | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اقدام به طراحی پوستر خاص و ویژه برای […]