کد خبر : 16009
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

غلبه تیم سابق مسعود شجاعی بر یاران عابدزاده

غلبه تیم سابق مسعود شجاعی بر یاران عابدزاده
تیم گذشته مسعود شجاعی در لالیگا یعنی لاس پالماس توانست با یک گل از سد پونفرادینا و تیم خوب برخوردار از دروازه بان ایرانی عبور کند.؛

تیم سابق مسعود شجاعی در لالیگا یعنی لاس پالماس که به لیگ دو اسپانیا سقوط کرده است، دیشب یاران عابدزاده را در دیداری نزدیک به سختی شکست داد.

شکست سختی که باعث شد روند رو به نزول پونفرادینا و یاران عابدزاده در لالیگای دو ادامه داشته باشد. شب گذشته لاس پالماس با یک گل توانست پونفرادینا را مغلوب کند.

به نظر می رسید یاران امیر عابدزاده از شرایط بازگشت به شرایط مسابقه برخوردار بودند اما آنها چند دقیقه بعد از خوردن گل یعنی در دقیقه 30 یکی از بازیکنان خود را اخراج شده دیدند.

با این شرایط دنبال کردن بازی برای پونفرادینا مقابل تیم باتجربه لاس پالماس سخت به نظر می رسید. در پی اعتراض یکی از بازیکنان نیمکت نشین پونفرادینا، یکی دیگر از هم تیمی های عابدزاده نیز از نیمکت اخراج شد.

در نهایت با این شکست یاران عابدزاده با 12 امتیازی که به دست آورده بودند در جایگاه پانزدهم لیگ دو قرار گرفتند. این در شرایطی بود که آنه اسال پیش از گزینه های اصلی صعود به لالیگا بودند و در گام آخر کم آوردند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها