کد خبر : 11565
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

ایران برای انجام بازی دوستانه چگونه پول پرداخت می کند

ایران برای انجام بازی دوستانه چگونه پول پرداخت می کند

تیم ملی ایران برای انجام بازی های دوستانه فوتبال چگونه پول پرداخت می کند؟نحوه واریز و چگونگی پرداخت پول برای انجام بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با حریفان مشخص شد تا طبق برنامه زیر واریز مبالغ صورت گیرد. با اعلام رئیس جدید فدراسیون فوتبال مهدی تاج برای دو بازی بسیار مهم تیم ملی

تیم ملی ایران برای انجام بازی های دوستانه فوتبال چگونه پول پرداخت می کند؟نحوه واریز و چگونگی پرداخت پول برای انجام بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با حریفان مشخص شد تا طبق برنامه زیر واریز مبالغ صورت گیرد.

با اعلام رئیس جدید فدراسیون فوتبال مهدی تاج برای دو بازی بسیار مهم تیم ملی فوتبال ایران برای آماده سازی حضور در جام جهانی مقابل سنگال و اروگوئه مبلغ تواقق صورت گرفته از سوی قطری ها پرداخت می شود و این مبلغ نیز از محل مطالبات فدراسیون فوتبال در فیفا و ای اف سی به این کشور عربی باز می گردد.

اروگوئه در سابقه بازی های خود دو بار قهرمان جام جهانی شده و سنگال نیز عنوان قهرمانی قاره آفریقا را یدک می کشد و هر دو نیز در جام جهانی دوحه حضور دارند و از این حیث بازی دوستانه مقابل این دو تیم می تواند تا حدود بسیار زیادی عیار تیم ملی را مشخص نماید.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است که در یکم مهرماه و همچنین پنجم مهر ماه با این دو حریف خوب خود بازی کند تا به نقاط ضعف خود پی برده و همچنین بازیکمنان مدنظر خود را برای ترکیب ثابت قرار گرفتن مقابل حریفان پیدا کند.

داشتن انسجام لازم و رسیدن به هماهنگی مدنظر در بازی های دوستانه همواره مورد تاکید است.

این بازی های دوستانه در شرایطی برگزار خواهد شد که تا کنون مشخص نشده به صورت قاطعانه که اسکوچیچ در تیم ملی ماندنی است یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها