کد خبر : 9491
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

فرانکی دی یونگ مغضوب ترین چهره این روزهای بارسا

فرانکی دی یونگ مغضوب ترین چهره این روزهای بارسا

فرانکی دی یونگ دربین تماشاگران جزو مغضوب ترینهاست. توقعی که از فرانکی دی یونگ وجود دارد ممکن است به قیمت از دست رفتن جایگاه و حتی تغییر تیم او در بارسلونا ختم شود. در مارال نیوز بخوانیم. فرانکی دی یونگ بازیکن بارسلونا با خواسته باشگاه و هواداران مواجه شده و در آن از او خواسته

فرانکی دی یونگ دربین تماشاگران جزو مغضوب ترینهاست. توقعی که از فرانکی دی یونگ وجود دارد ممکن است به قیمت از دست رفتن جایگاه و حتی تغییر تیم او در بارسلونا ختم شود. در مارال نیوز بخوانیم.

فرانکی دی یونگ بازیکن بارسلونا با خواسته باشگاه و هواداران مواجه شده و در آن از او خواسته اند با توجه به شرایط خاص باشگاه و همچنین مشکلات مالی، دستمزد و حقوق توافق شده در قرارداد را به صورت اختیاری کاهش دهد.

درخواست کاهش حقوق و دستمزد بازیکن گرانقیمت بارسلونا

شرایط بد اقتصادی و مالی بارسلونا باعث شده تا بزرگان و باتجربه های بارسلونا از جمله پیکه نیز برای اینکه الگویی برای دیگران باشند به صورت اختیاری از مبلغ قرارداد خود بکاهند تا شاید دیگر بازیکنان نیز از روی دست آنها اقدام به کاهش مبلغ خود نمایند و مسیر را برای جذب بازیکنان جدید به بارسلونا فراهم نمایند.

حالا روز گذشته تماشاگران مغضوب تر از همیشه با فرانکی دی یونگ برخورد کردند و از این هافبک دارای اصالت هلندی خواستند در شعارهایی که دسمزدش را کاهش بدهد.

یا حقوقت را کاهش بده یا تیم را ترک کن

بارسلونا نیز طبق شنیده ها به فرانکی دی یونگ درخواست داده که یا مبلغ قراردادش را کاهش دهد یا بارسلونا را ترک کند.

باید منتظر روزهای آتی و تصمیم نهایی فرانکی دی یونگ در این خصوص باشیم. او حالا اگر در این خصوص تعلل کند جایگاهش در بین طرفداران بارسلونا را نیز از دست خواهد داد و این اصلا به سود فرانکی دی یونگ نخواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
متوقف کردن مسی امکان پذیر نیست/ اعتراف تلخ فرانکی دی یونگ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که فرانکی دی یونگ در باره لیونل […]

trackback
فرانکی‌ دی‌ یونگ آیا به منچستریونایتد می پیوندد؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خبر از جدایی دی یونگ از بارسلونا و […]