کد خبر : 5535
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۸

کولر در فصل داغ گرم تابستان چگونه سرد و خنکتر می شود

کولر در فصل داغ گرم تابستان چگونه سرد و خنکتر می شود

چه راههای به سردتر شدن کولر در فصل گرما کمک می کند. کولر در فصل داغ گرم تابستان چگونه سرد و خنکتر شده و کمک می کند تا دمای آن بهتر شود. سردتر کردن کولر از جمله مهمترین دغدغه ها برای صاحبان خانه ها محسوب می شود. اینکه در دمای گرم و داغ تابستان و

چه راههای به سردتر شدن کولر در فصل گرما کمک می کند. کولر در فصل داغ گرم تابستان چگونه سرد و خنکتر شده و کمک می کند تا دمای آن بهتر شود.

سردتر کردن کولر از جمله مهمترین دغدغه ها برای صاحبان خانه ها محسوب می شود. اینکه در دمای گرم و داغ تابستان و در پشت بام گرم و تابش مستقیم آفتاب بتوانیم کولر را سرد و خنک نگه داشته و باعث کارایی بهتر و عمر بیشتر کولر شویم، بسیار با اهمیت است و بایستی با انجام چند روش و کار ساده که در زیر و در maralnews آن را مرور می کنیم؛ می توانیم به این مهم دست یابیم.

توجه به تعویض پوشال

تعویض کردن مستمر پوشال در زمان مناسب می تواند به بهبود عملکرد کولرهایی که با آب کار می کنند؛ کمک کند. همچنین قبل از اینکه کولر آبی را راه بیاندازیم بایستی کف کولر به همراه سطح داخلی آن تمیز شده و به خوبی آن را شست و شو دهیم.

خیس شدن و نم شدن پوشال ها یک ربع قبل از روشن کردن کولر کمک به سرد شدن و بهبود عملکرد کولرها می کند.

سایه بان کولر را فراموش نکنید

سایه بان کولر مهمترین کاری است که می توانید انجام بدهید. قرار دادن کولر در منطقه ای از پشت بام که بتواند سایه بان خوب و بادوامی که در مقابل وزش باد مقاوم باشد؛ می تواند به افزایش عمر کولر و بهبود آن کمک کند.

سرد کردن کولر با چه روشی بهتر است

سایه بان های آماده برای کولر نیز در سطح بازار موجود بوده که با شکل و شمایل و طرح های زیبا از هر جهت کولر را از گرما محافظت می کند.

سایه بان خنک کردن کولر در گرمای تابستان

همچنین چنانچه خروجی کولر با دهانه آن در یک راستا نباشند؛ خنکای به وجود آمده توسط کولر را از بین خواهند برد.

شیلنگ های یخچالی معروفترین و بهترین نوع شیلنگها برای کولر هستند و لازم است شیلنک آب کولر را ضمن عوض کردن، به خرید باکیفیت ترین جنس و مرغوب ترین ننوع شیلنگ آب برای کولر اقدام نمایید و در این زمینه کمی دست و دلباز باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها