کد خبر : 32384
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

آلبوم شکیرا با نام “زنان، گریه دیگر بس است” سیلی جدید به پیکه؟

آلبوم شکیرا با نام “زنان، گریه دیگر بس است” سیلی جدید به پیکه؟
"زنان، گریه دیگر بس است" نام آلبوم جدید شکیرا است که در آن گمانه زنی طعنه های جدید شکیرا به پیکه وجود دارد.؛

به گزارش مارال نیوز، در سال های اخیر عصبانیت و خشم شکیرا نسبت به همسر سابق خود جرارد پیکه فروکش نکرده و همواره در آهنگ هایی که خوانده یا پست های جدید خود در صفحات مجازی طعنه هایی به سختی ها و مشکلات زندگی خود با پیکه زده است.

حالا عنوان شده آلبوم جدید شکیرا با نام “زنان، گریه دیگر بس است” بعد از 5 سال از آخرین آلبومی که ارائه داده بود به زودی روانه بازار خواهد شد.

فاصله هفت ساله ای که تا کنون در فعالیت هنری شکیرا سابقه نداشته است.

با این وجود در طول این مدت همواره شکیرا هر زمان تک آهنگی ساخته عملا به پیکه کنایه زده است. این احتمال وجود دارد که در آلبوم “زنان، گریه دیگر بس است” نیز آهنگ یا آهنگ هایی باشند که در آن نیز از پیکه به صورت غیرمستقیم صحبت شده باشد.

سپری کردن روزهای سخت شکیرا در کنار پیکه؟!

در آخرین صحبت هایی نیز که شکیرا در برنامه جیمی فالون که به آن دعوت شده بود داشت اعلام کرده روزهای دشواری را سپری کرده و مشغول کار بوده است. اصلا فرصت نداشته است. همسرش نیز عادت داشته که وی را به پایین بکشد ولی اکنون آزاد بوده و قادر است کار کند.

با همه این صحبت ها هر بار شکیرا در شبکه های اجتماعی یا با سرودن آهنگی به پیکه طعنه زده بلافاصله پاسخ هایی نیز به آن طعنه ها داده است. اکنون باید منتظر بود و دید پیکه به این صحبت های شکیرا پاسخ خواهد داد یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها