کد خبر : 19188
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

قطر ضعیف ترین میزبان تاریخ جام جهانی شد

قطر ضعیف ترین میزبان تاریخ جام جهانی شد
تیم ملی قطر با سه شکست در مرحله گروهی با تفاضل گل منفی 6 ضعیف ترین تیم میزبان ادوار جام جهانی شناخته شد.؛

از نظر کسب نتیجه قطری ها به عنوان ضعیف ترین تیم میزبان ادوار جام جهانی برگزیده شدند. مسابقات جام جهانی که از سال 1930 میلادی استارت خود را زده تا کنون تیمی ضعیف به اندازه قطر از نظر نتیجه گیری را ندیده است.

تیم ملی قطر در مرحله گروهی با سه بازی و سه شکست از گردونه مسابقات حذف شد. آنها حتی یک امتیاز نیز کسب نکرده و 7 گل نیز خوردند. آنها تنها یک بار دروازه حریفان را باز کردند تا در نهایت با تفاضل گل منفی 6 با مسابقات وداع کنند. اکنون با این نتایج اسم قطر به عنوان ضعیف ترین تیم میزبان در تاریخ ثبت خواهد شد.

تیم ملی قطر در اولین بازی خود 2 بر 0 از اکوادور شکست خورد. آنها در دومین دیدار خود مقابل سنگال تیم آفریقایی مطرح جهان قرار گرفته و 3 بر 1 نیز از سنگالی ها شکست خوردند.

سومین شکست آنها نیز مقابل هلند با نتیجه 2 بر 0 بود تا وداع تلخی از جام جهانی داشته باشند. مسابقاتی که بدون تیم میزبان و هوادارانش شاید رنگ و بوی دیگری نیز بگیرد.

شاگردان سانچز در حالی امیدوار بودند که در جام جهانی تاریخ سازی کنند اما موفقیتی که در جام ملتهای آسیا با قهرمانی در آن کسب کرده بودند را هرگز نتوانستند مقابل تیمهایی که کمتر شناختی از آنها داشتند در سطح جام جهانی کسب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها