کد خبر : 20291
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

فینالیست شدن جوانان تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در جام جهانی

فینالیست شدن جوانان تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در جام جهانی
تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران توانست راهی فینال مسابقات جام جهانی زیر 21 ساله ها در کشور مالزی شود.؛

مسابقات جام جهانی فوتسال به میزبانی مالزی با گل کاشتن جوانان ناشنوای فوتبال کشورمان همراه شد. در رقابتهای زیر 21 سال جهان ایرانی ها توانستند روز گذشته با برتری شایسته و به حق مقابل ازبکستان که از قدرتهای بزرگ این جام برای قهرمانی بود راهی دیدار نهایی شوند.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران توانست ظهر گذشته ازبکستان را با نتیجه نزدیک و در یک بازی پر هیجان، زیبا و پرموقعیت 4 بر 3 شکست دهد. این پیروزی تاریخی و ارزشمند تیم ملی فوتسال ناشنوایان را راهی دیدار نهایی کرد.

زنندگان گل های تیم ملی فوتسال زیر 21 ایران محمدحسن عبداللهی، سجاد ندیمی و ابوالفضل ابراهیمی به همراه یک گل به خودی نوسط بازیکنان ازبکستان بودند.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان

عکس تیمی جوانان فوتسالیست زیر 21 سال ایران در مالزی

یکی از تیمهای مالزی میزبان و قزاقستان حریف نهایی ملی پوشان کشورمان در دیدار نهایی خواهد بود. نکته مهم در این دوره راهیابی  چهار تیم آسیایی این تورنمنت به جمع تیمهای نهایی و پایانی بود.

سرمربیگری تیم ملی فوتسال ناشنوانیان در این تورنمنت بر عهده علیرضا رعدی بوده که ایشان را آقای باقری و زندی پور به عنوان کمک مربی همراهی می کنند. به امید درخشش و قهرمانی فوتسالیست های جوان کشورمان در مسابقات قهرمانی جام جهانی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها