کد خبر : 3827
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

عکس های جالب از غذا و هندوانه خوردن میمون های شیطون

عکس های جالب از غذا و هندوانه خوردن میمون های شیطون

عکس های طنز جالب دیدنی از غذا و هندوانه خوردن میمون های شیطون بامزه که با دیدن این میمونها کلی حس خوب به شما دست خواهد داد. این عکسهای بامزه طنز از نوع و چگونگی غذا خوردن و هندوانه خوردن میمون ها از سایتهای مختلف داخلی و خارجی توسط مارال نیوز گلچین شده است. میمون

عکس های طنز جالب دیدنی از غذا و هندوانه خوردن میمون های شیطون بامزه که با دیدن این میمونها کلی حس خوب به شما دست خواهد داد.

این عکسهای بامزه طنز از نوع و چگونگی غذا خوردن و هندوانه خوردن میمون ها از سایتهای مختلف داخلی و خارجی توسط مارال نیوز گلچین شده است.

میمون ها جزو حیواناتی هستند که از نظر ظاهری، تغذیه و زندگی شباهت های زیادی با انسان داشته و این میزان از شباهتها بین انسان و میمون در نوع غذا خوردن و انتخاب غذاها و همچنین مولکول ها و سلول های مشترک نیز کشیده شده است.

عکسهای طنز حیوانات و دنیای جالب آنها را پیش از این در بخش محیط زیست مارال نیوز نیز گلچین کرده بودیم که بعد از دیدن عکسهای میمون های بازیگوش، می توانید به آن مطالب نیز سری زده و نظراتتان را بنویسید.

عکسهای زیبا از هندوانه خوردن میمون ها در گرمای هوا

میمون های گرسنه

هندوانه خوردن میمون گرسنه بامزه

هندوانه خوردن میمونها در کنار هم

گرمای هوا و میمون ها

میمون تشنه دنبال آب با هندوانه خوردن

خوردن موز توسط میمون گرسنه

میمون در حال خوردن موز

میمون زیبا و بامزه در حال غذا خوردن

میمون گرسنه زیبا

غذا و هندوانه خوردن میمون

غذا و هندوانه خوردن میمون

ذرت خوردن توسط میمون چاق بامزه

غذا خوردن میمون های بامزه

خوردن ذرت توسط میمون

عکس طنز بامزه از موز خوردن میمون

غذا خوردن میمون باهوش بامزه

عکس بامزه از میمون

مهر و محبت حیوانات مختلف جهان از جمله میمون ها در کنار هم از جمله نقاط جالب است. البته شیطونی ها و بازیگوشی های آنها هم جای خود دارد.

میمون ها غالبا درخت پیما بوده البته گونه هایی از آن مانند بابون ها بیشتر بر روی زمین زندگی می کنند.

برخی از میمون ها نسبت به گونه های دیگر دارای هوش فکری و ذهنی و شناختی بیشتری نیز هستند. این هوش زیاد در میمون های راست بینی بیشتر از سایر گونه هاست.

غالبا میمون ها در طول روز زندگی و فعالیت می کنند البته برخی از آنها علاقه به شب گردی دارند.

میمون ها اغلب از میوه، دانه، برگ درخت و از مواد گیاهی تغذیه می کنند.

میمون تشنه خوردن آب هندوانه

خوردن هندوانه توسط میمون در گرمای سوزان

متاسفانه مشاهده شده که در برخی از باغ وحشهای کشورمان یا در خارج از کشور، میمون ها را در داخل قفس و یا شرایط اسارت نگه می دارند. در حالی که میمون ها به شدت بازیگوش بوده و نیازمند شرایط خاص جنگلی و وسیع آزادانه هستند و در اسارت نگه داشتن میمون ها باعث ناراحتی و دلتنگی قلب های کوچکشان خواهد شد و شدیدا در عذاب خواهند بود.

این غم عمیق را از چشمان و حالات و رفتارهای میمون هایی که در اسارت نگه داشته می شوند؛ می توان تشخیص داد و نباید آه و نفرین چنین جانداران مظلوم و معصومی را به جان خرید. زیبایی زندگی برای هر حیوان و جانداری در آزاد بودن آن است و نگهداری حیوانات در قفس ظلم بزرگی در حقشان به دلیل خودخواهی و لاکچری بازی یا کسب سود است و خداوند آه حیوانات مظلوم را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

خودتان را لحظه ای به جای حیوانات بگذارید. آیا راضی می شوید خود را در شرایط زندانی و محبوس ببینید؟ آن چیزی که برای خود دوست دارید برای حیوانات نیز دوست بدارید. حیوانات هم احساس داشته و به مانند ما نعمت آزادی و زندگی و خوبی و شیرنی های آن را می فهمند.

لازم دیدیم بعد از دیدن این عکسهای بامزه، این نکته مهم اخلاقی و انسانی لزوم آزاد نگهداشتن حیوانات و در قفس نیانداختن و محبوس نکردنشان را نیز یادآوری کنیم. زیبایی این جانداران در آزاد بودنشان است.

[quote]اگر می خواهید پرنده ای در قفس داشته باشید به جایش درختی بکارید و از آوازخوانی پرنده بر روی درخت و دیدن زندگی زیبایش به صورت آزادانه لذت ببرید و روح خود را مسموم نکنید.[/quote]

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها