کد خبر : 11515
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

قرارداد 10 میلیون پوندی بکام با قطری ها و انتقاد شدید

قرارداد 10 میلیون پوندی بکام با قطری ها و انتقاد شدید
این انتقادات از دیوید بکام ممکن است برای وی گران تمام شده و جایگاه خود را از دست بدهد.؛

قراردادی که دیوید بکام با کمپانی قطری برای تبلیغ جاذبه های گردشگری این کشور در جریان مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 قطر داشت منجر به انتقاد بسیاری از کاربران و همچنین فعالان حقوق بشر شد.

با قرارداد 10 میلیون پوندی دیوید بکام، وی به عنوان یکی از چهره های هیئت گردشگری قطر پیش از شروع رقابتهای جام جهانی 2022 دوحه منصوب شده است  تا در جریان کلیپهای تبلیغاتی و سفرهای احتمالی به عنوان چهره تبلیغ کننده این کشور باشد؛ اما این موضوع با انتقاد جوامع عفو بین الملل و همچنین فعالان حقوق بشر مواجه شده است.

علت این انتقاد نیز همکاری با کشوری است که با وجود داشتن ادعاهای زیاد در خصوص پیشرفت و توسعه همچنان زنان را برای تحصیل یا ازدواج به گرفتن اجازه مجبور می کند و یا سایر مسائل حقوق بشر را نادیده می گیرد. این انتقادات از دیوید بکام ممکن است برای وی گران تمام شده و جایگاه خود را از دست بدهد.

البته این قرارداد تبلیغاتی قطری ها با دیوید بکام تنها محدود به این بازیکن انگلیسی و مدیر تیم باشگاهی آمریکا محدود نمی شود بلکه آنها قبل تر از این با دیگر ستاره ها نیز صحبتهایی داشته اند تا از فرصت جام جهانی برای معرفی و تبلیغ هر جه بهتر کشور خود بهره ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تأسف و گریه های بی وقفه دیوید بکام برای مرگ پادشاه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] توسط دیوید بکام ستاره فوتبال […]