کد خبر : 11441
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷

مردم کدام کشور بیشتر از سایر جاها نان می خورند

مردم کدام کشور بیشتر از سایر جاها نان می خورند

بیشترین میزان مصرف و خوردن نان در کل جهان که به عبارتی نان نانوایان آنجا در روغن است؛ مربوط به چه کشوری است؟ لیست کشورهایی با بیشترین میزان خوردن و پخت و مصرف نان را در زیر مرور کنیم. یکی از سایتهای عربی با تحقیق و پژوهش خود لیست و نام کشورهایی با بیشترین سرانه

بیشترین میزان مصرف و خوردن نان در کل جهان که به عبارتی نان نانوایان آنجا در روغن است؛ مربوط به چه کشوری است؟ لیست کشورهایی با بیشترین میزان خوردن و پخت و مصرف نان را در زیر مرور کنیم.

یکی از سایتهای عربی با تحقیق و پژوهش خود لیست و نام کشورهایی با بیشترین سرانه مصرف نان را ارائه کرده است.

در این لیست ترکیه ای ها به عنوان نان خورترین مردمان جهان شناخته می شوند، میزان مصرف نان در بین مردم این کشور 120 کیلیوگرم اعلام شده است تا حتی اسم خودشان را در رکورد کتابهای گینس نیز ثبت نمایند.

بعد از ترکیه نوبت به الجزایری ها می رسد که مصرف سرانه یکصد و ده کیلوگرمی نان را دارند.

نانوایی

صربستانی ها نیز با یکصد و شش کیلوگرم مصرف نان در رتبه سوم هستند و این در حالی بود که مردم صرب در حدود بیست سال پیش رکورد مصرف 135 کیلوگرم نان را نیز به نما خود ثبت کرده بودند اما اکنون با تنزل میزان مصرف که اجتمالا حاکی از تغییر رژیم غذایی و سبک زندگیشان یا صرفه جویی است، مواجه شدند.

بلغارستان، آلمان، قبرس، یونان، آمریکا و فرانسه نیز در حایگاه های بعدی بیشترین میزان مصرف نان قرار دارند.

مردم کدام کشور بیشتر از سایر جاها نان می خورند

در آمریکا میزان مصرف نان برای هر نفر به صورت میانگین 60 کیلوگرم نان در سال می باشد. در فرانسه نیز این آمار به 58 کیلوگرم در سال رسیده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها