کد خبر : 10523
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

پشتکار بخش پزشکی پورتو برای بهبود زانوی مصدوم طارمی

پشتکار بخش پزشکی پورتو برای بهبود زانوی مصدوم طارمی

سایت مارال نیوز؛ با توجه به مصدومیت زانوی چپ مهدی طارمی بخش پزشکی باشگاه بزرگ پورتو تمام پشتکار و تلاش خود را برای بهبودی سریع و مناسب این مهاجم به کار می گیرند. سرپرست کادر پزشکی پورتو نیز در تلاش هستند تا مهدی طارمی را به موقع و تا پیش از شروع مسابقه حساس با

سایت مارال نیوز؛ با توجه به مصدومیت زانوی چپ مهدی طارمی بخش پزشکی باشگاه بزرگ پورتو تمام پشتکار و تلاش خود را برای بهبودی سریع و مناسب این مهاجم به کار می گیرند.

سرپرست کادر پزشکی پورتو نیز در تلاش هستند تا مهدی طارمی را به موقع و تا پیش از شروع مسابقه حساس با ریو آوه به جریان مسابقات بازگرداند.

پیش از این مهدی طارمی با وجود اینکه اعلام کرده بود مصدومیتش جدی نیست اما بهبودی کامل او و رفع مصدومیت نیازمند ریکاوری و انجام اقدامات درمانی بوده و چنانچه این اقدامات تا دو سه روز آینده نتیجه ندهد احتمالا او غایب بازی با ریو آوه باشد.

با توجه به زمان زیاد باقیمانده تا بازی بعدی پورتو که روز دوشنبه هفته آتی خواهد بود؛ بنابراین پورتو از شانس بهره مندی از طارمی در این مسابقه برخوردار است.

مهدی طارمی در پورتو در بغل هم تیمی

مصدومیت طارمی

مصدومیت جزئی پیش امده مهدی طارمی در دیدار با اسپورتینگ لیسبون موجب نگرانی ایرانی ها و هواداران و کادر فنی پورتو شد که خوشبختانه با توئیت به موقع و سریع طارمی از عدم مصدومیت جدی و نداشتن مشکلاتی همچون شکستی پا یا پارگی رباط صلیبی؛ خوشبختانه از بازگشت سریع به مسابقات خبر داد.

طارمی از مهره های اصلی و تاثیرگذار تیم پورتو و همچنین تیم ملی فوتبال ایران محسوب می شود و مصدومیت و عدم همراهی او می تواند برای تیم ملی ایران و همچنین تیم کنونی باشگاهیش بسیار گران تمام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها