کد خبر : 33043
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

مهدی مهدی پور تا چه تاریخی نمی تواند برای استقلال بازی کند؟

مهدی مهدی پور تا چه تاریخی نمی تواند برای استقلال بازی کند؟
در حوالی دقیقه 40 بازی دو تیم استقلال مس رفسنجان بود که مهدی مهدی پور در پی فرشید باقری برای تصاحب توپ می رفت ولی زانویش چرخید و نقش بر زمین شد.؛

مدت دوری از میادین مهدی مهدی پور از استقلال به صورت تقریبی. مصدومیت مهدی پور تا کی او را دور از ترکیب قرار می دهد؟ در جریان دیدار دو تیم استقلال تهران و مس رفسنجان با مشاهده اتفاق و صحنه ای که برای مهدی مهدی پور افتاد مشخص بود که وی دارای مصدومیت جدی خواهد بود.

متاسفانه این گونه نیز شد و طی برآورد اولیه پای این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است.

در حوالی دقیقه 40 بازی دو تیم استقلال مس رفسنجان بود که مهدی مهدی پور در پی فرشید باقری برای تصاحب توپ می رفت ولی زانویش چرخید و نقش بر زمین شد.

مهدی مهدی پور در مقابل مس رفسنجان

مصدومیت مهدی پور و نگرانی بازیکنان استقلال

در پی آن بر روی زمین مهدی مهدی پور زانویش را گرفته و در زمین افتاد. با این وجود برای لحظاتی مهدی مهدی پور از روی زمین بلند شده ولی مجددا بر زمین افتاده و زانویش را گرفته و فریاد می زد.

در ادامه بازیکنان استقلال تهران نیز بعد این اتفاق دور بازیکن خود را گرفتند. واکنشی که مهدی مهدی پور داشت نشانگر خالی شدن زانویش بود و احتمال مصدوم شدن شدید او می رفت.

اکنون از باشگاه استقلال تهران خبر می رسد که با معاینات ابتدایی کادر پزشکی این بازیکن به پارگی رباط صلیبی دچار شده و این فصل و احتمالا نیم فصل نخست را نیز از دست خواهد داد.

با این وجود بایستی آزمایش های بیشتر دقیق تری روی این بازیکن انجام پذیرد ولی دیدگاه ابتدایی کادر پزشکی از پارگی رباط صلیبی او خبر می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها