کد خبر : 11786
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

شیخ دیاباته از کی برای پرسپولیس بازی می کند؟

شیخ دیاباته از کی برای پرسپولیس بازی می کند؟

زمان بازی کردن شیخ دیاباته برای پرسپولیس چه زمانی است و آیا دیاباته می تواند در بازی بعدی پرسپولیس برای این تیم مقابل هوادار بازی کند؟ شیخ دیاباته روز گذشته به صورت رسمی به پرسپولیس پیوسته و با برگزاری مراسم گرم و خوب معارفه شده و با بازیکنان پرسپولیسی نیز خوش و بش و برخورد

زمان بازی کردن شیخ دیاباته برای پرسپولیس چه زمانی است و آیا دیاباته می تواند در بازی بعدی پرسپولیس برای این تیم مقابل هوادار بازی کند؟

شیخ دیاباته روز گذشته به صورت رسمی به پرسپولیس پیوسته و با برگزاری مراسم گرم و خوب معارفه شده و با بازیکنان پرسپولیسی نیز خوش و بش و برخورد گرمی داشت.

حالا بعد از اضافه شدن این یاغی جدید که پیش از این در استقلال بازی می کرد؛ آیا شیخ دیاباته می تواند در بازی بعدی پرسپولیس برای این تیم بازی کند؟

تداوم تمرینات خاص و اختصاصی شیخ دیاباته در پرسپولیس

دیاباته در تمرینات پرسپولیس

یحیی گل محمدی با توجه به اینکه شیخ دیاباته برای مدت زمان زیادی دور از میادین بوده و همچنین در نظر گرفتن مصدومیتهایی که پیش از این گریبان او را می گرفت نسخه متفاوتی برای وی پیچیده است.

گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس تاکید دارند که دیاباته برای قرارگیری در شرایط مناسب بازی باید تمرینات بدنسازی اختصاصی انجام دهد و بدین منظور قطعا در بازی مقابل هوادار در ترکیب پرسپولیس قرار نخواهد گرفت حتی اگر کارت بازی وی نیز صادر شود او در بازی فردا غایب خواهد بود.

البته دیاباته با یک خوش شانسی نیز مواجه شده است. با توجه به تعطیلات شهریور و برگزاری اردوی دوستانه و آماده سازی تیم ملی فوتبال در اتریش، برگزاری مسابقات لیگ برتر بعد از بازی های فردا موقتا تعطیل می شود و بدین منظور دیاباته از فرصت آماده سازی بدن خود در تمرینات پرسپولیس برخوردار خواهد بود تا بتواند با بدنی اماده تر از هفته بعدتر در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آیا دیاباته مقابل نفت مسجدسلیمان با پرسپولیس بازی می کند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] یحیی گل محمدی به دیاباته برای بازی مقابل […]

trackback
گام بلند شیخ دیاباته برای برگشت به تمرینات پرسپولیس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جدید فرانسوی شیخ دیاباته با صلاحدید کادر […]

trackback
اولین گل فصل مهاجم اهل مالی قرمزها مقابل مس کرمان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به ثمر رسید. شیخ دیاباته که اولین گل خود […]