کد خبر : 31223
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

مهندسی به نام لیونل مسی با سانترهای میلی متری/ دومین فینال مسی در آمریکا

مهندسی به نام لیونل مسی با سانترهای میلی متری/ دومین فینال مسی در آمریکا
مسی با دقت بسیار بالای خود در سانتر و پاس هایش به شکل مهندسی دقیق عمل کرد. تا تیمش سربلند از زمین خارج شود.؛

پاس های میلی متری لیونل مسی همچنان کارگشا است. مسی با پاس های فوق العاده تحسین برانگیز خود باعث شد تا اینتر میامی مقابل سینسیناتی به برتری برسد.

در نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی آمریکا و بازی نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی آمریکا لیونل مسی و هم تیمی هایش فینالیست شدند. آنها مقابل بهترین تیم کنونی ام ال اس یعنی سینسیناتی در مرحله نیمه نهایی قرار گرفتند.

با توجه به شرایط هماهنگی تیم رقیب، روی کاغذ شانس سینسیناتی بیشتر به نظر می رسید. اما مسی با دقت بسیار بالای خود در سانتر و پاس هایش به شکل مهندسی دقیق عمل کرد. تا تیمش سربلند از زمین خارج شود.

در نهایت نیز اینتر میامی با وجود تساوی در ضربات پنالتی به برتری رسیدند تا به فینال جام یو اس اوپن آمریکا راه یابند.

مسی

در مسابقه حساس نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی آمریکا اینتر میامی از ساعت دو و نیم شب مقابل سینسیناتی قرار گرفت. آنها در طول 120 دقیقه بازی به تساوی 3 بر 3 رسیدند. در ضربات پنالتی نیز اینتر میامی با نتیجه 5 بر 4 در نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی آمریکا به برتری رسید تا به دیدار نهایی پای بگذارد.

سانترهای میلی متری دقیق مهندسی مسی مقابل سینسیناتی

مسی در این بازی به شکل بسیار جالب و فوق العاده ای با سانترهای میلی متری خود زمینه دو گل از سه گل اینتر میامی را فراهم کرد. او دو پاس گل داد. پاس گل آخر مسی در آخرین دقایق بازی داده شد در شرایطی که سینسیناتی فاصله چندانی با راهیابی به فینال نرسید.

در این دیدار سینسیناتی می توانست تیم برتر از زمین خارج شود چرا که توپ و میدان را نیز در اختیار داشت. موقعیت های بیشتری نیز نصیب آنها در نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی آمریکا مقابل اینتر میامی به دست آمده بود.

گلهای مردود و بدشانسی سینسیناتی مقابل هم تیمی های مسی

جالب این که سینسیناتی دو گل دیگر نیز زد که توسط داور مردود اعلام شد. یکی به دلیل آفساید و دیگری برخورد توپ به دست بازیکن گل زن سینسیناتی. مسی هر دو پاس گل خود را نیز از سمت راست میدان و با سانتر دقیق خود به سر مهاجمان داد.

سومین گل اینتر میامی نیز در یک توپ گیری فوق العاده و پرس خوب بازیکنان میامی در زمین سینسیناتی زده شد. ت اشاید اگر این اشتباه را آنها انجام نمی دادند مسی از رسیدن به دومین فینال خود در آمریکا باز می ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تشویق مسی توسط تیم میزبان در آمریکا/ هواداران نیویورک رد بولز برای لئو گل کاشتند | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] برای بازیکن خاص لیونل مسی در لیگ آمریکا از […]