کد خبر : 1856
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

بیوگرافی و عکسهای نقش زهره سریال حکم رشد نیلوفر شهیدی

بیوگرافی و عکسهای نقش زهره سریال حکم رشد نیلوفر شهیدی

عکسهای جدید زهره سریال حکم رشد نیلوفر شهیدی، بیوگرافی و عکسهای نیلوفر شهیدی بازیگر نقش زهره مجموعه تلویزیونی حکم رشد را در این پست خواهیم خواند. در سریال اجتماعی و خانوادگی جدید شبکه سه با اسم حکم رشد؛ نیلوفر شهیدی در نقش زهره نقش آفرینی می کند. نیلوفر شهیدی در کنار بازیگران توانمندی همچون ثریا

عکسهای جدید زهره سریال حکم رشد نیلوفر شهیدی، بیوگرافی و عکسهای نیلوفر شهیدی بازیگر نقش زهره مجموعه تلویزیونی حکم رشد را در این پست خواهیم خواند.

در سریال اجتماعی و خانوادگی جدید شبکه سه با اسم حکم رشد؛ نیلوفر شهیدی در نقش زهره نقش آفرینی می کند.

نیلوفر شهیدی در کنار بازیگران توانمندی همچون ثریا قاسمی و مه لقا باقری در سریال حکم رشد نقش آفرینی می کند.

نیلوفر شهیدی در حال حاضر حدود 42 سال سن داشته و متولد سال 60 است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشاد در رشته کامپیوتر می باشد.

[quote]عکس نیلوفر شهیدی در سریال گاندو:[/quote]

حکم رشید نیلوفر شهیدی

عکس نیلوفر شهیدی در سریال گاندو

از الگوهای هنری و سینمایی نیلوفر شهیدی در رسانه ها، پنه لوپه کروز یاد شده. پدر نیلوفر شهیدی نیز اسفندیار شهیدی که خود در حوزه سینما از تجربه زیادی برخوردار بوده و پیشکسوت این بخش می باشند؛ است.

از سوابق پدر نیلوفر شهیدی می توان به مدیر فیلمبرداری اسبق سینما و تلویزیون اشاره کرد.

در زیر عکسی از نیلوفر شهیدی در کنار رز رضوی را می بینید

نیلوفر شهیدی زهره حکم رشید

نیلوفر شهیدی در کنار همکارش

نیلوفر شهیدی یا بازیگر نقش زهره سریال حکم رشد در مصاحبه ای که پیش تر از این داشته  اعلام کرده بود که هیچ گاه از دوربین نمی ترسیده اما در اولین تجربه کاریش احساس کرده که بازیگری از جمله کارهای بسیار سخت است.

نیلوفر شهیدی بازیگر و هنرمند توانای کشورمان  در سال 98 ازدواج کرده و متاهل می باشند و برای ایشان و همسر گرامیشان آرزوی خوشبختی و سعادت داریم.

حکم رشید نیلوفر شهیدی

بیوگرافی زهره حکم رشید نیلوفر شهیدی

آخرین کاری هم که از نیلوفر شهیدی جدیدا در تلویزیون و شبکه سه به نمایش گذاشته شده، سریال حکم رشد است که در این فیلم در نقش زهره ایفای نقش می کنند.

اولین تجربه فیلم نیلوفر شهیدی بازیگر توانمند و مطرح سینما و تلویزیون نیز بازی در فیلم سینما سوخته و مجموعه زمستان گرم بود. همچنین نیلوفر شهیدی در سریال گاندو نیز نقش آفرینی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بیوگرافی نیلوفر … را نیز می توانید در سایت مارال نیوز بررسی کنید. او در سریال زهره سریال حکم رشد شبکه سه سیما نیز نقش آفرینی کرده و به خوبی از عهده نقش آن برآمد. […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] حکم رشد که در آن نقش زهره را ایفا می […]