کد خبر : 2634
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

عکسهای رضا رویگری در منزل جدید کنار آشنایان

عکسهای رضا رویگری در منزل جدید کنار آشنایان

رضا رویگری به خانه جدیدش منتقل شد. عکس اسباب کشی و حضور رضا رویگری در خانه و منزل جدید، رضا رویگری بعد از آسایشگاه در کجا ساکن شده است. رضا رویگری را همه می شناسند. بازیگر خوش صدا و هنرمند محبوب کشورمان که دفعالیت هنری خود را در حدود سال 1340 آغاز کرده و در

رضا رویگری به خانه جدیدش منتقل شد. عکس اسباب کشی و حضور رضا رویگری در خانه و منزل جدید، رضا رویگری بعد از آسایشگاه در کجا ساکن شده است.

رضا رویگری را همه می شناسند. بازیگر خوش صدا و هنرمند محبوب کشورمان که دفعالیت هنری خود را در حدود سال 1340 آغاز کرده و در حال حاضر حدود 76 سال سن دارد.

هیجدهم اردیبهشت ماه سال 1401 یک فیلم و کلیپی از رضا رویگری پخش شد که در پی آن ایشان در گفتگویی با مردم داشته و تقاضای حمایت بیشتر داشت. در پی آن هنرمندان و مسئولانی همچون عباس عظیمی و پرویز پرستویی و محمد خزاعی و … به منظور حمایت از این بازیگر و توجه به وضعیت وی، شتافتند.

رضا رویگری در منزل جدید کنار آشنایان

رضا رویگری در منزل جدید کنار آشنایان

در نهایت واکنش هایی که انجام یافته بود، منجر به انتقال و کوچ کردن رضا رویگری به خانه شخصی شد.

رضا رویگری در کنار دوستان در منزل جدید بعد از انتقال از آسایشگاه

رضا رویگری در کنار دوستان در منزل جدید بعد از انتقال از آسایشگاه

عکسهایی از رضا رویگری در منزل جدید کنار آشنایان را می بینید.

میزان کمک و حمایتها از ضا رویگری و همچنین آخرین وضعیت بیماری و سلامتی وی و علت بیماری رضا رویگری، پیش از این در سایت مارال نیوز قرار داده شده بود.

امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهبودی کامل رضا رویگری و حضور این بازیگر توانمند در فیلمها و مجموعه های نمایشی مختلف نیز باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها