کد خبر : 8042
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

علاقه رضا رویگری به تداوم بازیگری با وجود سالمندی

علاقه رضا رویگری به تداوم بازیگری با وجود سالمندی

رضا رویگری و علاقه به بازیگری با وجود سالمندی و پیشکسوت بودن، تداوم شور و اشتیاق رضا رویگری بازیگر پیشکسوت که چندی پیش اخبار او در خانه سالمندان خبرساز شد به تداوم بازیگری و کارهای فرهنگی و هنری را در مارال نیوز بخوانید. روز گذشته مراسمی برای رضا رویگری بازیگر پیشکسوت با عنوان رونمایی از

رضا رویگری و علاقه به بازیگری با وجود سالمندی و پیشکسوت بودن، تداوم شور و اشتیاق رضا رویگری بازیگر پیشکسوت که چندی پیش اخبار او در خانه سالمندان خبرساز شد به تداوم بازیگری و کارهای فرهنگی و هنری را در مارال نیوز بخوانید.

روز گذشته مراسمی برای رضا رویگری بازیگر پیشکسوت با عنوان رونمایی از مستند پرتره و همچنین قدردانی از زحمات رضا رویگری برگزار شد.

تمایل رضا رویگری برای بازیگری

عشق به تداوم کار رضا رویگری در مجموعه های مختلف

در این مراسم که به میزبانی سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شد، رضا رویگری از عشق و علاقه اش به تداوم بازیگری خبر داد.

وی گفت همچنان علاقه دارم که به بازیگری ادامه دهم و این اتفاق و کاری را که انتخاب نمودم، دوست دارم.

رضا رویگری این را هم تاکید کرد که انرژی کار کردن را هم داشته و امیدوار است به زودی بتواند در سریال داود میرباقری سلمان فارسی نیز نقش آفرینی کرده و بتواند زودتر به مردم نیز خدمت کند.

وی این را هم تاکید کرد که وقتی من را به نزد دکتر بردند، پزشک تاکید کرد شما از همه ما سالم تر هستید اما بنده را به جایی بردند که شبها توهم دیده و تنها یک دیوار بین بنده و بهشت زهرا فاصله وجود داشت.

این عشق به بازیگری و تداوم کار برای رضا رویگری نشأت گرفته از پشتکار بالا و عشق بی نهایت وی برای کاری که سالها آن را انجام داده است. همچنین بودن در کنار مردم و جدا نشدن از آنها می تواند از دلایل تداوم بازیگری و علاقه این هنرمند درجه یک کشورمان به بازیگری باشد.

مطلب مرتبط مربوط به چند ماه پیش عکسهای حضور آشنایان در منزل جدید رضا رویگری را نیز ببینید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مدرک تعهد و وفاداری رونالدو به منچستریونایتد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] منچستر و همچنین علاقه قلبی به آن بر […]