کد خبر : 21907
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

دو بغل پا زیبا و مهار ناکردنی باعث برد تراکتور مقابل استقلال

دو بغل پا زیبا و مهار ناکردنی باعث برد تراکتور مقابل استقلال
دو گل زیبا که شباهت های نسبی به هم داشتند توسط تراکتورسازی تبریز مقابل استقلال به ثمر رسید تا آنها به شایستگی پیروز این دیدار مهیج شوند.؛

در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر که در تبریز برگزار شد، تراکتورسازی تبریز با دو گل که حاصل دو ضربه بغل پای زیبا بود، مقابل استقلال به برتری رسید.

در این بازی متعادل که هر دو تیم موقعیت های گلزنی نصفه و نیمه ای روی دروازه ها ایجاد کرده بودند، این تراکتور بود که توانست به دلیل برتری نسبی و بازی بهتر و همراه با موقعیت شناسی بر استقلال غلبه کند.

محمد قنبری هر دو گل تراکتورسازی را در این دیدار به ثمر رساند. گل نخست بازی با پاس اشتباه مدافع استقلال و گل دوم نیز با پاس ریکاردو آلوز به ثمر رسید.

با این پیروزی کام پاکو خمس سرمربی تازه قرارداد بسته تراکتوری ها و همچنین هواداران این تیم بابت کسب برد ارزشمند خوب شیرین شد. تراکتور در بازی قبلی خود شکست خورده بود. آنها به این پیروزی نیاز شدیدی داشتند تا بتوانند وضعیت خود در جدول را بهبود بخشند.

در این دیدار محمد محبی از دقیقه 25 به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد. همچنین پیمان بابایی نیز از دقیقه 46 برای استقلال به منظور هجومی تر کردن تیم وارد زمین شد. هر چند این تعویض ها راه به جایی نبرد. چرا که دفاع خوب تراکتور مانع از گلزنی استقلالی ها شد تا در پایان این تراکتروی ها باشند که سربلند از بازی خارج می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها