کد خبر : 18018
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

نتیجه دو بازی دوستانه فوتبال زنان ایران با تیم اروپایی بلاروس

نتیجه دو بازی دوستانه فوتبال زنان ایران با تیم اروپایی بلاروس
یک برد و یک تساوی نتیجه بازی دوستانه فوتبال زنان ایران با تیم اروپایی بلاروس بود. بازی های خوبی که از سوی بازیکنان ایرانی انجام شد.؛

تیم اروپایی بلاروس در دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال زنان کشورمان بازی کرد. دیدار دوستانه ای که همراه با هنرنمایی و بازی های خوب تیمی فوتبالیست های زن کشورمان شد.

طبق برنامه ریزی ها این دو بازی به میزبانی کشورمان برگزار گردید. در نخستین بازی تیم ملی فوتبال زنان ایران چند روز پیش توانسته بود 1 بر 0 بر این حریف اروپایی غلبه کند. همچنین تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان امروز در دومین دیدار خود نیز مجددا مقابل بلاروس قرار گرفت. نتیجه دیدار دوم با تساوی یک یک به اتمام رسید.

در این بازی نیز فوتبالیست های بانوی کشورمان بازی خوبی از خود نمایش دادند. زهرا قنبری در بازی دوم برای ایران گلزنی کرد و با پیروزی ا ایران در نیمه نخست بازی به اتمام رسید. با شروع نیمه دوم بلاروسی ها توانستند به گل مساوی دست یابند تا بازی نیز با تساوی به اتمام برسد.

پیش تر از این تیم ملی فوتبال بانوان ایران در سال گذشته با بلاروس بازی دوستانه برگزار کرده بود. در آن بازی دوستانه ایران 6 بر 0 با شکستی تلخ و سنگین مواجه شده بود.

این بازی های خوب و نتیجه گرفتن ایده آل نشان از پیشرفت محسوس فوتبال بانوان کشورمان است.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در تلاش است تا خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک آماده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها