کد خبر : 29019
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

ندادن ضمانت کافی بارسلونا به لالیگا مسی را الهلالی می کند؟

ندادن ضمانت کافی بارسلونا به لالیگا مسی را الهلالی می کند؟
ندادن و عدم ارائه ضمانت کافی به لالیگا برای رعایت قوانین فیرپلی مالی باعث می شود لیونل مسی از بارسلونا دور شود. اتفاقی که بارسلونا را به سمت تیم های آسیایی و احتمالا الهلال عربستان بکشاند؛

ندادن و عدم ارائه ضمانت کافی به لالیگا برای رعایت قوانین فیرپلی مالی باعث می شود لیونل مسی از بارسلونا دور شود. اتفاقی که بارسلونا را به سمت تیم های آسیایی و احتمالا الهلال عربستان بکشاند.

با وجود تمایل قلبی مسی برای پیوستن به بارسلونا ولی گویا این انتقال با گره های زیادی مواجه است. پیش بینی از پیشرفت اوضاع نشانگر شرایط نامناسب برای فراهم آوردن ضمانت های لازم بارسلونا برای لالیگا است. ضمانت کافی به لالیگا داده نشده و تا این لحظه بارسلونا نمی تواند مسی را به خدمت بگیرد. با این اوصاف بایستی بارسلونا در پی خرید بازیکن دیگری باشد.

با این وجود قرارداد بستن مسی با تیم عربستانی الهلال به نظر محتمل ترین گزینه و اقدام باشد.

رقم باورنکردنی زیادی نیز که توسط الهلال به مسی ارائه شده است مطمئنا می تواند مسی را به این انتقال مجاب کند. پدر مسی نیز احتمالا از این انتقال استقبال می کند.

انتقال بزرگی که لیونل مسی را در چند قدمی بستن بزرگترین رقم قرارداد مالی یک بازیکن می کند و با حضورش مطمئنا سطح این لیگ عربی را به مراتب بالاتر از گذشته خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها