کد خبر : 32331
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵

ترکیب ترکمنستان مقابل ایران در بازی برگشت با پوست اندازی همراه می شود؟

ترکیب ترکمنستان مقابل ایران در بازی برگشت با پوست اندازی همراه می شود؟
در استادیوم عشق آباد امروز قرار است از ساعت 18:30 دقیقه ملی پوشان کشورمان با ترکمنستان بازی کنند.؛

ترکیب تیم ملی ترکمنستان بعد از شکست سنگین 5 بر 0 در ورزشگاه آزادی مقابل فوتبالیست های ایران که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، برای بازی برگشت که به میزبانی ترکمنستانی ها برگزار می شود احتمالا با 5 تغییر همراه خواهد شد.

ترکمنستان که بعد از یک شکست و یک تساوی در مقدماتی جام جهانی در دومین روز از سال جدید مقابل تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته بود با نتیجه سنگین 5 بر 0 شکست خورد. شروع بد در سال جدید با شکست سنگین برای ترکمنستان همراه شد.

شکستی که منجر شد تا سرمربی این تیم دست به تغییر بزرگ در بازی که حدود یک هفته بعد از دیدار رفت برگزار می شود، بزند و با 5 تغییر تیمش را مهیای بازی مقابل شاگردان قلعه نویی کند.

این تغییرات شامل بازیکنان جدیدی همچون جپاروف، توییانوف، دوردیف، بالاکوف و آکمامدوف است. البته هنوز مشخص نیست که این بازیکنان جدید دعوت شده به تیم ملی ترکمنستان مقابل ایران در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت یا نه.

در استادیوم عشق آباد امروز قرار است از ساعت 18:30 دقیقه ملی پوشان کشورمان با ترکمنستان بازی کنند.

اورازوف به عنوان سرمربی تاجیکستان مطمئنا در تلاش خواهد بود تا حداقل تیمش یک امتیاز از بازی مقابل ایران را بگیرد هر چند کار سختی را مقابل ملی پوشان کشورمان برای دستیابی به این مهم دارند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها