کد خبر : 11063
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

کاوه رضایی شایعات قرمزپوش شدن را قویا رد کرد

کاوه رضایی شایعات قرمزپوش شدن را قویا رد کرد

سایت مارال نیوز؛ کاوه رضایی که جدیدا صحبتهایی در خصوص جدایی او از استقلال تهران شنیده می شد؛ به شایعه مهم قرمز پوش شدن خود به صورت کوتاه پاسخ داده است. در شایعه مربوط به جدایی کاوه رضایی و انتقال وی به پرسپولیس او قویا این موضوع را رد کرد. یکی از طرفداران استقلال با

سایت مارال نیوز؛ کاوه رضایی که جدیدا صحبتهایی در خصوص جدایی او از استقلال تهران شنیده می شد؛ به شایعه مهم قرمز پوش شدن خود به صورت کوتاه پاسخ داده است.

در شایعه مربوط به جدایی کاوه رضایی و انتقال وی به پرسپولیس او قویا این موضوع را رد کرد.

یکی از طرفداران استقلال با مشاهده مهاجم استقلال تهران در کلینیک پزشکی از وی پرسید که پرسپولیسی خواهد شد یا نه که وی پاسخ داد قطعا این اتفاق نخواهد افتاد.

کاوه با استقلال قرارداد داخلی دارد اما با توجه به اینکه شرایط مدنظر کاوه فراهم نشده شاید بتواند او مجوزهای لازم برای جدایی از تیم اسبق و فعلی خود را بگیرد.

شنیده هایی نیز از احتمال حضور کاوه در استقلال و سپاهان خبر می دهد که البته باید دید موضع نهایی رضایی در حضور در این تیمها در نهایت به کجا ختم خواهد شد.

هفته گذشته شایعاتی در خصوص پرسپولیسی شدن کاوه رضایی شنیده شد که روز به روز به صورت جدی مورد تاکید و تکرار واقع می شد به گونه ای که علاوه بر رسانه های قرمز، رسانه های منتسب به باشگاه استقلال نیز به این موضوع ورود کرده و از این شایعه و احتمال حرف می زدند که در نهایت به وسیله کاوه رضایی رد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مدرک تعهد و وفاداری رونالدو به منچستریونایتد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به آن بر خلاف شایعات مختلف برای دوست […]