کد خبر : 3021
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

چند درصد مردم شهرهای مختلف ایران ماسک می زنند

چند درصد مردم شهرهای مختلف ایران ماسک می زنند

آمار استفاده از ماسک برای پیشگیری از کرونا در کشور چقدر است؟ چند درصد مردم ایران در شهرهای مختلف از ماسک به منظور مقابله با پاندمی کرونا استفاده می کنند؟ به گزارش مارال نیوز، با توجه به اینکه بهره گیری از ماسک یکی از موثرترین راهها برای مقابله با ویروس کرونا محسوب می شود، انتظار

آمار استفاده از ماسک برای پیشگیری از کرونا در کشور چقدر است؟ چند درصد مردم ایران در شهرهای مختلف از ماسک به منظور مقابله با پاندمی کرونا استفاده می کنند؟

به گزارش مارال نیوز، با توجه به اینکه بهره گیری از ماسک یکی از موثرترین راهها برای مقابله با ویروس کرونا محسوب می شود، انتظار می رود که تا زمانی این پاندمی وجود دارد، مردم نیز اصول تاکید شده را رعایت کنند.

با توجه به جهش و سویه های مکرری که از ویروس کرونا در طول ماهها و سالهای مختلف در اقصی نقاط مختلف جهان دیده شده، بنابراین می توان همچنان کرونا را یک بیماری خطرناک تلقی کرد.

هر چند خوشبختانه در حال حاضر اکثریت شهرهای کشور در وضعیت آبی قرار گرفته و از نظر فوتی و ابتلا به کرونا در وضعیت کم و مناسبی قرار داریم، اما این مهم شاید آتش زیر خاکستر باشد و با عدم رعایت پروتکولها در فصول دیگر مثل تابستان شاهد موج جدید کرونا باشیم.

در این خصوص مینو محرز نظر خود را در خصوص ویروس کرونا و احتمال موج جدید در ماه های آتی نیز ارائه کرده است که می توانید بررسی کنید.

میزان استفاده مردم از ماسک در ایران

با توجه به افول میزان مبتلایان، عادی انگاری ویروس کرونا نباید انجام شود.

در این خصوص خبرگزاری ایسنا نوشته که با وجود اینکه شهرهای قرمز و نارنجی ایران تعدادشان صفر است، ولی رعایت پروتکلهای بهداشتی با کاهش مجدد به حدود 50 درصد رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها