کد خبر : 6130
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

مقایسه تعداد فوتی های کرونا در ایران با کشورهای بزرگ

مقایسه تعداد فوتی های کرونا در ایران با کشورهای بزرگ

مقایسه تعداد فوتی های کرونا در ایران با کشورهای بزرگ و پرجمعیت جهان در 24 ساعت گذشته؛ بررسی ها از افزایش میزان ابتلا در سطح جهان به ویروس کرونا خبر می دهد. به گزارش مارال نیوز، متاسفانه موج جدید کرونا در حال شکل گیری بوده و این نه تنها در ایران بلکه در کل جهان

مقایسه تعداد فوتی های کرونا در ایران با کشورهای بزرگ و پرجمعیت جهان در 24 ساعت گذشته؛ بررسی ها از افزایش میزان ابتلا در سطح جهان به ویروس کرونا خبر می دهد.

به گزارش مارال نیوز، متاسفانه موج جدید کرونا در حال شکل گیری بوده و این نه تنها در ایران بلکه در کل جهان با نگرانی های زیادی همراه شده است. افزایش میزان مبتلایان و افراد درگیر شده به این ویروس با نگرانی های عمده مردم همراه شده است.

نگاهی به شیب صعودی آمار مبتلایان و همچنین تعداد فوتی های  کرونا نیز تائید کننده این موضوع می باشد. دیدگاه خانم مینو محرز در خصوص شیوع کرونا و جهش آن در سال 1401 نیز جالب بوده و می توانید مطالعه کنید.

آمار بیشترین فوتی های کرونا در جهان

اکنون کشور برزیل در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان فوتی های کرونا را با 105 کشته تجربه کرده و بعد از آن تایوان با 71 فوتی، مکزیک با 55 فوتی، ایتالیا با 44 فوتی، روسیه با 39 فوتی در رتبه های بعدی بیشترین افراد فوتی جهان قرار دارند.

تعداد فوت شدگان کرونا در ایران و دیگر کشورهای جهان

کشور شیلی با 31 فوتی، یونان با 28 فوتی نیز در جایگاه های بعدی قرار دارند.

در ایران نیز در 24 ساعت گذشته متاسفانه 10 نفر از هموطنانمان را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها