کد خبر : 27623
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

هالند اگر مصدوم نشود هزار گله می شود

هالند اگر مصدوم نشود هزار گله می شود
کارشناس فوتبالی معتقد است هالند اگر مصدوم نشود هزار گله می شود.؛

آمار گل های هالند در تاریخ فوتبال هر روز بیشتر می شود. آماری متفاوت که هوش از مغز آدمی می پروراند. جو کل کارشناس فوتبالی معتقد است حفظ عملکرد و کیفیت بازی خوب هالند می تواند او را خیلی زود به جمع آمار هزار گله های فوتبال جهان برساند. افتخاری که برای هالند کاملا شدنی به نظر می رسد. البته به شرط مصدوم نشدن و تداوم این کیفیت.

ارلینگ هالند در تقابل سیتی با بایرن مونیخ فوق العاده عالی کار کرد. وی یک پاس گل محشر داده و یک بار نیز دروازه بایرن مونیخ را باز کرد.

عملکرد خوفناک هالند با گلزنی عالی

جو کول در خصوص عملکرد هالند اعلام کرد پاس گل هالند برای سیلوا هم فوق العاده بود. چنین عملکردی که وی هر روز بهتر می شود واقعا خوفناک است.

هالند

خیلی زود هالند به هزار گله ها می پیوندد

کارشناس فوتبالی جو کول یادآور شد هالند هر روز بهتر و کامل می شود. به فردیناند نیز پیش تر از این اعلام کرده بودم که تصور می کنم هالند خیلی زود می تواند به جمع آمار هزار گله ها بپیوندد. البته وی به من خندید اما کافی است به آمار گذشته هالند نگاهی بیاندازیم.

این کارشناس تاکید کرد چنانچه هالند تا اواسط 30 سالگی همچنان با این شرایط به فوتبال خود ادامه داده و مصدوم نگردد قادر به انجام چنین افتخار بزرگی خواهد شد.

مخصوصا که وی زیر نظر سرمربی با دانشی به مانند گواردیولا به فوتبال خود ادامه می دهد. مربی کار کشته ای که به خوبی می تواند انگیزه و توانایی بازیکنان را بیشتر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها