کد خبر : 31246
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

مصدومیت وینسیوس جونیور را از بازی ملی برزیل دور کرد/ شاید به بازی سوسیداد برسد

مصدومیت وینسیوس جونیور را از بازی ملی برزیل دور کرد/ شاید به بازی سوسیداد برسد
مصدومیت هایی که یکی یکی گریبان بازیکنان رئال مادرید را می گیرد. این بار این مصدومیت به وینیسیوس جونیور ستاره تیم ملی برزیل نیز رسید.؛

مصدومیت هایی که یکی یکی گریبان بازیکنان رئال مادرید را می گیرد. این بار این مصدومیت به وینیسیوس جونیور ستاره تیم ملی برزیل نیز رسید.

احتمال این که وینسیوس جونیور بتواند از بند مصدومیت خود را رها کرده و به دیدار رئال سوسیداد بعد بازی های ملی برساند وجود دارد. هر چند قطعا این بازیکن بازی های ملی و همچنین دیدار هفته آینده رئال با ختافه را از دست خواهد داد.

در دیداری که رئال مادرید در لالیگا اسپانیا و در هفته سوم اسپانیا مقابل سلتاویگو داشت در اوایل نیمه نخست وینسیوس جونیور با مصدومیت مواجه شد.

دلیل نگرانی هواداران رئال مادرید از مصدومیت جزئی وینیسیوس جونیور

در همان نگاه اول و با توجه به نوع مصدومیت وینسیوس جونیور می شد حدس زد که مصدومیت وی چندان هم سخت و طولانی مدت نباشد. ولی با این وجود مصدومیت هایی که یش از این گریبان تیبو کورتوا و همچنین ادر میلیتائو را گرفته بود باعث افزایش نگرانی هواداران شد.

وینیسیوس جونیور رئال مادرید

دو بازیکنی که 6 ماه دور از میادین به علت پارگی رباط صلیبی خواهند بود. با این وجود بررسی های پزشکی نشان داد که برای چند هفته وینسیوس جونیور دور از ترکیب خواهد بود.

خوش شانسی برای رئال در خصوص زمان خاص مصدومیت پیش آمده

البته خوش شانسی بزرگی که رئال مادرید آورد این بوده که مصدومیت وینسیوس جونیور در مقطعی رخ داد که بازی های ملی در حال شروع بوده و تعطیلات لیگ را شاهد خواهیم بود.

با این وجود وینسیوس جونیور بازی مقابل ختافه را در هفته اینده قطعا از دست می دهد. اما بهع بازی بعدتر رئال مادرید در لالیگا مقابل سوسیداد می تواند برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
از دست دادن 8 بازی برای وینسیوس جونیور به دلیل مصدومیت احتمال داده شد | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] مصدومیتی که وینسیوس جونیور در هفته پیش در […]