کد خبر : 20225
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

هواداران کره جنوبی برای همیشه در قلب پائولو بنتو هستند

هواداران کره جنوبی برای همیشه در قلب پائولو بنتو هستند
پائولو بنتو سرانجام با چشمانی اشک بار کره جنوبی را ترک کرد. وی البته شدیدا از هواداران کره قدردانی کرد.؛

پائولو بنتو سرمربی پیشین کره جنوبی اعلام کرد هواداران و فوتبال دوستان کشور کره برای همیشه در قلب او باقی خواهند ماند. به گفته او در 4 سال گذشته پشتیبانی زیادی از کره ای ها دیده است. او همچنین از آنها به خاطر حمایت های انجام شده در این سالها قدردانی می کنم.

بنتو سرمربی موفق تیم ملی کره جنوبی اعلام کرد از مهمترین مسائل در بازیکنان توانایی مقابله با اتفاقات دشوار بود که کره ای ها را قوی تر از قبل کرد.

وی که درفرودگاه اینچئون کره جنوبی در حضور 300 هوادار که برای بدرقه او آمده بودند سخن می گفت در نهایت با تشویق جدی مردم مواجه شد.

پائولو بنتو

لحظه وداع هواداران با پائولو بنتو در کره جنوبی

بنتو نیز در نهایت نتوانست جلوی احساسات خود را بگیرد و شروع به گریه کرد. او در دوران مربیگری خود در کره جنوبی توانست کره ای ها را بعد از 12 سال راهی مرحله جذفی جام جهانی نماید. این اتفاق در شرایطی رخ داد که کره ای ها در دهه اخیر موفقیتی در سطح جام جهانی و حضور در جمع 16 تیم برتر نداشتند.

همچنین بنتو جزو معدود مربیان کره ای بود که توانست مدت نسبتا زیادی در نیمکت تیم ملی این کشور بنشیند. او بیش از 4 سال در کره جنوبی مشغول هدایت بازیکنان بود. مردم نیز بابت تلاش های او قدرشناسی کرده و وی را به خوبی بدرقه کردند.

گفته می شود پائولو بنتو تمایل دارد در اروپا ادامه مربیگری خود را داشته باشد. تجربه جدیدی که بنتو را وارد جالش جدیدی خواهد کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جوانان کره بوی قهرمانی در جام ملتهای آسیا می دهند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خوب و منسجم کره جنوبی در جام ملتهای […]