کد خبر : 32413
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰

بیوگرافی کاوان سالیوان خرید جدید 14 ساله منچسترسیتی

بیوگرافی کاوان سالیوان خرید جدید 14 ساله منچسترسیتی
سالیوان خرید جدید منچسترسیتی را که فقط 14 سال سن دارد بیشتر بشناسید.؛

با بیوگرافی کاوان سالیوان و عملکرد این بازیکن جوان 14 ساله که در فصل جاری در لیگ ام ال اس آمریکا بازی می کرد و از خریدهای جدید منچسترسیتی و پپ گواردیولا محسوب می شود بیشتر آشنا شوید.

کاوان سالیوان در 28 سپتامبر سال 2009 میلادی به دنیا آمده و اکنون 14 سال سن دارد. وی اکنون یک متر و 58 سانتی متر قد دارد که البته با توجه به شرایط سنی، شرایط قد وی نیز در ماه ها و سال های آتی مطمئنا دستخوش رشد و تغییر خواهد شد.

کوئین سالیوان دارای ملیت ایالات متحده آمریکا بوده و در این فصل در باشگاهی به نام فیلادلفیا یونیون در لیگ برتر کشور آمریکا موسوم به MLS فوتبال بازی می کرد.

سالیوان چپ پا بوده و از پست های تخصصی او می توان به بازی به عنوان هافبک هجومی و وینگر چپ یاد کرد، هر چند بسته به صلاحدید سرمربی و بازی به عنوان مهاجم دوم نیز به کار گرفته می شود.

در شرایطی که بورسیا دورتموند و منچسترسیتی خواهان خریداری سالیوان بودند در نهایت این بازیکن به تیم انگلیسی پیوست تا شاگرد پپ گواردیولا شود. البته طبق گفته های ابتدایی برای این که گواردیولا بتواند از کاوان سالیوان در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند باید چندین سال صبر کند.

تا زمانی که این بازیکن 18 ساله نشده و نتواند پاسپورت اتحادیه اروپا را دریافت نماید طبیعتا قادر به بازی کردن برای منچسترسیتی نخواهد بود.

با توجه به سابقه و رویکرد خوب و مثبت باشگاه منچسترسیتی در جذب و پرورش ستاره های آینده از اکنون می توان این نوید را داد که این باشگاه ستاره جوان آینده داری را به جمع خود اضافه کرده است.

سرمربی او در لیگ ام ال اس پیش از این درباره عملکرد و بازی او گفته بود این ستاره یک استعداد فوق العاده محسوب می شود. مارلون لبلان ادامه داده که بسیار فروتن و متواضع است و این از اخلاق های بسیار عالی است و او عالی و جسورانه عمل می کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها