کد خبر : 16425
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

پیشنهاد احتمالی مربیگری تیم آسیایی به اسکوچیچ

پیشنهاد احتمالی مربیگری تیم آسیایی به اسکوچیچ
احتمالا یک تیم آسیای شرقی به سرمربی سابق تیم ملی ایران اسکوچیچ پیشنهاد دهد.؛

بعد از برکناری دراگان اسکوچیچ از مربیگری در تیم ملی ایران شنیده شده که او از گزینه های یک تیم آسیایی است. تیم آسیای شرقی ویتنام که در سالیان اخیر پیشرفت خوبی در رشته فوتبال داشته است و با یک مربی با انگیزه می تواند بهتر نیز نتیجه بگیرد.

ویتنامی ها توانسته اند به جام ملتهای آسیا و مرحله نهایی آن صعود کنند. همچنین ویتنامی ها به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی نیز صعود کرده بودند. این افتخارات توسط مربی کره ای آنها پارک هانگ سئو اتفاق افتاده بود. بنابراین مسیر رو به رشد و خوب ویتنامی ها با یک مربی دیگر به نام اسکوچیچ می تواند تکمیل شود.

یکی از رسانه های خبری ویتنام از سرمربی پیشین ایران به عنوان گزینه ویتنامی ها یاد کرده است. مربی که در تیم ملی ایران آمار پیروزی های 80 درصدی را به نام خود ثبت کرده بود. البته احتمال اینکه این پیشنهاد از سوی اسکوچیچ ردشود نیز وجود دارد چرا که او شاید بخواهد جاه طلبی بزرگتری در تیمهای بزرگتری را تجربه نماید.

اسکوچیچ که در یک قدمی نشستن در نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی نیز بود، به دلیل آنچه که دو دستگی نامیده شد، از این مهم بازماند. افتخاری که می توانست برای اولین بار برای اسکوچیچ ثبت شود. حضور در نیمکت تیم ملی یک کشور در جام جهانی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
صحبتهای اسکوچیچ بعد از باخت ایران از انگلیس در شبکه الجزیره | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ای که دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین […]