کد خبر : 20863
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

چگونه نصرت سرآشپز توانست به جشن قهرمانی آرژانتین بیاید؟

چگونه نصرت سرآشپز توانست به جشن قهرمانی آرژانتین بیاید؟
نصرت سرآشپز به دلیل اقدام حضور در جشن و کاپ قهرمانی جام جهانی آرژانتین اجازه حضور در مسابقات تنیس را ندارد. البته دلیل این حضور وی نیز مشخص شد.؛

علت و چگونگی حضور نصرت سرآشپز در جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی و ورزشگاه لوسیل قطر مشخص شد. پیش از این رسانه ها به نقض قوانین و پروتکل های فیفا معترض بودند. در این خصوص اعلام شده که هماهنگی او با فدراسیون فوتبال آرژانتین باعث وقوع این اتفاق شده است.

پیش از دیدار نهایی فینال گویا نصرت سرآشپز با مدیران فدراسیون آرژانتین به توافقی می رسد. در این توافق عنوان شده که بازیکنان آرژانتینی بعد قهرمانی می توانند به مدت یک روز از خدمات رستوران وی بهره ببرند. به این دلیل با هماهنگی خود فدراسیون این کشور وی اجازه حضور در میدان و جشن قهرمانی آرژانتین در قطر را به دست آورد.

بنابراین موضوع نقض قوانین فیفا و پروتکل های آن به نظر در اینجا موضوعیت ندارد. چرا که با هماهنگی از پیش تعیین شده و به عنوان میهمان ویژه نصرت سرآشپز در کنار مسی و کاپ قهرمانی آرژانتینی ها حضور داشته بود.

نصرت سرآشپز

عکس نصرت سرآشپز با مسی و کاپ قهرمانی جام جهانی

البته این اتفاق برای وی گران نیز تمام شد. چرا که مسئولان برگزاری مسابقات تنیس us open به دلیل حرکات تبلیغی او و همچنین هجمه انجام یافته به دلیل حضور در جشن قهرمانی آرژانتین اعلام کردند او اجازه حضور در مسابقات تنیس به عنوان تماشاگر را نیز ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دعا و نجوای مسی قبل قهرمانی در تیم ملی آرژانتین | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شدن تیم ملی آرژانتین در مسابقات جام […]