کد خبر : 20841
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴

تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با پیکان در نبود 2 مهاجم

تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با پیکان در نبود 2 مهاجم
پرسپولیس پیش از دیدار با پیکان با تمام بازیکنان خود البته به جز دو مهاجم خارجی تمرین کرد.؛

پرسپولیس در تمرین امروز خود  پیش از دیدار با پیکان تمام بازیکنانش را در اختیار داشت. البته اگر بخواهیم یورگن لوکادیا که فسخ قرارداد نموده بود را از پرسپولیس فاکتور گرفته و شیخ دیاباته مصدوم را نیز به آن اضافه کنیم. بنابراین در تمرین سبک امروز شاگردان یحیی گل محمدی همه بازیکنان به جز دو مهاجم خارجی حضور داشتند.

شیخ دیاباته نیز به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی تمرینات خود را برای رفع مصدومیت پیگیری می کند. در تمرین امروز پرسپولیسی ها که به دلیل سرمای هوا از ساعت 1 ظهر در ورزشگاه کاظمی برگزار شد بازیکنان تمرین بسیار سبکی را برگزار کردند. آنها البته پیش از دیدار با پیکان دو بار دیگر نیز تمرین خواهند داشت که احتمالا آنها بر خلاف تمرین امروز کار با توپ و مرور کارهای تکنیکی باشد.

در تمرین یک ساعت امروز حفظ توپ نیز جزوی از برنامه بازیکنان بود. همچنین بازیکنان پیش از حضور در زمین اندکی وزنه زدند.

پرسپولیسدر آخرین بازی خود مقابل استقلال به تساوی رسیده و پیکان نیز از تراکتورسازی شکست خورده بود. روی کاغذ از نظر روحیه به نظر پرسپولیسی ها وضعیت بهتری داشته باشند هر چند همچنان آنها در شوک نبود 2 مهاجم خارجی خودشان هستند. البته احتمال حضور شیخ دیاباته در ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان نیز وجود دارد. باید دید این بازیکن در روزهای آتی پیش از مسابقه شرایط حضور در تمرینات را پیدا خواهد کرد یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها