کد خبر : 4121
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

پست اینستاگرامی «مستان پرواز همای» در خصوص مهربانی با حیوانات

پست اینستاگرامی «مستان پرواز همای» در خصوص مهربانی با حیوانات

سعید جعفرزاده ملقب به مستان پرواز همای از خوانندگان سنتی خوش قلب و مهربانی بوده که در پست اخیر اینستاگرام خود لزوم مهربانی با حیوانات را یادآوری شده است. پیشتر از این نیز «پرواز همای» مهربانی با حیوانات و تمامی جانداران زبان بسته خدا را  بارها و بارها یادآوری کرده و پستهایی با این مضامین

سعید جعفرزاده ملقب به مستان پرواز همای از خوانندگان سنتی خوش قلب و مهربانی بوده که در پست اخیر اینستاگرام خود لزوم مهربانی با حیوانات را یادآوری شده است.

پیشتر از این نیز «پرواز همای» مهربانی با حیوانات و تمامی جانداران زبان بسته خدا را  بارها و بارها یادآوری کرده و پستهایی با این مضامین با هواداران و انسانهای مهربان و خوش قلب به اشتراک گذاشته بود.

در بسیاری از اشعار و ترانه های مستان همای می توان بوی انسانیت و محبت و اخلاق را شنید. خواننده مردمی که به دلیل صدای حزین و دل مهربان و سبزش، در بین قلب مردم جا خوش کرده است.

در آخرین پست اینستاگرامی سعید جعفرزاده «مستان پرواز همای» این مطلب زیبا و با ارزش در خصوص حمایت از حیوانات توسط ایشان نوشته شده است:

همای و حیوانات

پست اینستاگرام سعید جعفرزاده پرواز همای در خصوص حیوانات

«وقتی حیوان ها رو وارد زندگی خودمون می کنیم باید بدونیم که اونها رو به خودمون وابسته کردیم و اونها هم به بودن کنار ما نیاز دارند، نیاز دارند رها باشند و شادی کنند فرصت برای زندگی خوب داشته باشند.

ما اجازه نداریم تا وقتی کوچک هستند در کنار خودمون نگه داریم و وقتی بزرگ شدند واگذارشون کنیم به دیگران، اونا احساس دارند ، اونا هم وابسته میشن ، اونا هم رنج می برند از جدایی و اسیب می بینند ، ما باید براشون وقت بزاریم ، ما باید باهاشون زندگی کنیم و شاد باشیم و شادشون کنیم ، فرقی نداره چه حیوانی کنار ما باشه من باور دارم همه شون دوست دارند برکت زندگی صاحبشون زیاد باشه و با شادی های ما شاد و با غم های ما غمگین میشن ، حیوان ها بخش مهمی از زندگی روستائیان و عشایر و مردمان کوهپایه ها و جنگل نشینان هستند ، حیوانات رو دوست بداریم
از کشتن موجودات زنده پرهیز کنیم»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
روش دور کردن حشرات و پشه از منزل بدون کشتن | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] حیوانات هم جان دارند و با یک خرده احساس مسئولیت می توانیم مانع از مرگشان شده و از نعمت زندگی که برایشان فوق العاده شیرین است محرومشان نکنیم. […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از کمک  و مهربانی به حیوان… و غذا دادن به […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از اوج صمیمیتف مهربانی و عشق خواهر […]