کد خبر : 6091
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

گریه های مونا اسکندری در کنسرت خواننده معروف

گریه های مونا اسکندری در کنسرت خواننده معروف

گریه های مونا اسکندری در کنسرت خواننده معروف که در حال همخوانی کردن با او دیده می شود. مونا اسکندری در ویدیوی منتشر کرده خود شعر جالب اینستاگرامی از یکی از ورزشکاران نیز در اینستاگرامش قرار داده است. به گزارش مارال نیوز، مونا اسکندری در عکسی که مشاهده می کنید در کنسرت مسعود صادقلو در

گریه های مونا اسکندری در کنسرت خواننده معروف که در حال همخوانی کردن با او دیده می شود. مونا اسکندری در ویدیوی منتشر کرده خود شعر جالب اینستاگرامی از یکی از ورزشکاران نیز در اینستاگرامش قرار داده است.

به گزارش مارال نیوز، مونا اسکندری در عکسی که مشاهده می کنید در کنسرت مسعود صادقلو در حال گریه و همخوانی با این خواننده دیده می شود. همچنین شعر درج شده در ویدیوی مونا اسکندری نیز از شایان مصلح می باشد.

مونا اسکندری گریه

موتا اسکندری از سال 81 فعالیت سینمایی و هنری خود را شروع کرده و این در حالی است که در سال 77 متولد شده است. وی کارشناسی رشته گرافیک داشته و ماردش نیز شاعر بوده و در سبک شعر نو سروده های زیبایی دارد.

مونا اسکندری در سریالهای مسافران، مامور بدرقه و همچنین سریال چند اپیزودی شاید برای شما هم اتفاق بیافتد و آچمز نیز نقش آفرینی کرده است. از فیلمهای سینمایی معروف مونا اسکندری می توان به بازی در فیلم رقیق بد، وقت اضافه و تله اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] محسن یگانه در کنسرت شرایطی بود که به […]