کد خبر : 30999
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

آتش بازی بایرن مونیخ در 15 دقیقه پایانی نیمه نخست با 3 گل مقابل موناکو

آتش بازی بایرن مونیخ در 15 دقیقه پایانی نیمه نخست با 3 گل مقابل موناکو
بایرن مونیخ در حالی که قبل از رسیدن به دقیقه 30 با یک گل از موناکو عقب بود. ولی آتش بازی در دقایق انتهایی نیمه نخست به پا کرده و موناکو را مقهور قدرت خود کرد.؛

بایرن مونیخ در حالی که قبل از رسیدن به دقیقه 30 با یک گل از موناکو عقب بود. ولی آتش بازی در دقایق انتهایی نیمه نخست به پا کرده و موناکو را مقهور قدرت خود کرد.

دقایق انتهایی نیمه نخست با 3 گل بایرنی ها مقابل موناکو در دیدار دوستانه همراه بود.

بایرن مونیخ در 30 دقیقه پایانی نیمه نخست آتش بازی به پا کرد. بایرن مونیخی ها توانستند در این بازی و از دقیقه 30 تا 45 سه گل پشت سر هم برسانند. در شرایطی که در دقیقه 29 بازیکن آسیایی موناکو تاکومی مینامینو موفق به گل زدن شده بود دقیقا 2 دقیقه بعد از آن یکی از گلهای خورده شده بایرنی ها توسط کنراد لایمر با پاس گل جمال موسیالا پاسخ داده شد.

خود موسیالا 10 دقیقه بعد در دقیقه 42 روی پاس آلفونسو دیویس گل دوم بایرنی ها را به ثمر رساند.

در آخرین دقایق نیمه نخست نیز سرژ گنابری فرصت به دست آمده از روی نقطه پنالتی را قدر دانسته و توپ را به تور دروازه موناکو چسباند.

بازی در نیمه نخست با نتیجه 3 بر 1 به پایان رسید. باشروع نیمه دوم چند تعویض برای دو تیم انجام شد. در دقیقه 65 «ویسان بن یدر» اختلاف را برای موناکو به حداقل رساند و از روی نقطه پنالتی در دقیقه 65 گلزنی کرد. اما لروی سانه در دقیقه 70 با گلزنی مجدد خود اختلاف را بیشتر کرده و در نهایت بایرنی ها با نتیجه پرگل 4 بر 2 مقابل موناکو تیم حاضر در لیگ لوشامپیونه فرانسه به برتری برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها