کد خبر : 26445
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۹

آمادگی نه چندان خوب پوگبا و کیه زا در یوونتوس

آمادگی نه چندان خوب پوگبا و کیه زا در یوونتوس
به اعتقاد مکس آلگری سرمربی یوونتوس دو ستاره تیمش پل پوگبا و کیه زا تا بدین لحظه نتوانسته اند به آمادگی مطلوبی که همگان انتظارش داشتند دست یابند.؛

مکس آلگری سرمربی یوونتوس تاکید کرد دو ستاره تیمش پل پوگبا و کیه زا تا بدین لحظه نتوانسته اند به آمادگی مطلوبی که همگان انتظارش داشتند دست یابند.

همچنین بایستی بازیکنان آرامششان را از دست ندهند. آلگری که بعد شکست تیمش مقابل آ اس رم سخن می گفت اعلام کرد در فصل جاری یوونتوس موفق به کسب پنجاه امتیاز شده است. البته بعد این شکست یک بر صفر مقابل رم شاید این گونه به نظر بیاید که جهان در حال نابود شدن است. ولی ما همچنان می توانیم برخواسته و مجددا همه چیز را آغاز کنیم.

به اعتقاد آلگری شرایطی که این باشگاه تجربه کرده است را هیچ باشگاه نداشته است. همچنین یک شکست و دیدار نمی تواند تمامی ارزشهای بالای تیمش را زیر سوال ببرد.

در دیداری که یوونتوس با یک گل از رم شکست خورد مویزه کین در کمتر از یک دقیقه که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین بازی شده بود اخراج شد. بازیکنی ک هقرار بود نقش ناجی را برای یوونتوس بازی کند اما مشکلی بر مشکلات یوونتوس به دلیل ده نفره شدن تیم افزود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بهترین بازگشت یوونتوس به مسابقات شکست فرایبورگ در اروپاست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رم آلگری سرمربی یوونتوس اعلام کرد […]