کد خبر : 3227
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

آیا جلوی فعالیت «فیلیمو» و «نماوا» در ایران گرفته می شود؟

آیا جلوی فعالیت «فیلیمو» و «نماوا» در ایران گرفته می شود؟

بررسی خبر تعلیق و جلوگیری از فعالیت نماوا و فیلیمو در ایران؛ آیا خبر تعلیق فعالیت پلتفرم های فیلیمو و نماوا صحت دارد یا شایعه است؟ مسئول ساترای صدا و سیما در خصوص فیلیمو و نماوا و خبرها و شایعات در خصوص تعلیق و جلوگیری موقت از فعالیت این دو پلتفرم توضیحاتی را ارائه داده

بررسی خبر تعلیق و جلوگیری از فعالیت نماوا و فیلیمو در ایران؛ آیا خبر تعلیق فعالیت پلتفرم های فیلیمو و نماوا صحت دارد یا شایعه است؟

مسئول ساترای صدا و سیما در خصوص فیلیمو و نماوا و خبرها و شایعات در خصوص تعلیق و جلوگیری موقت از فعالیت این دو پلتفرم توضیحاتی را ارائه داده است.

فیلمیو و نماوا پلتفرم آنلاین پخش فیلم

فیلمیو و نماوا در ایران چه می شوند

در خبری که توسط خبرگزاری تسنیم ارسال شده؛ اعلام شده که در پی منتشر کردن خبرهای حاشیه ساز تعلیق فعالیت فیلیمو و نماوا، تاکنون تصمیم قاطعانه ای برای تعلیق فعالیت و مجوز فیلیمو و نماوا از طرف ساترا اتخاذ نشده است.

فعالیت فیلیمو و نماوا

به گفته این مقام مسئول، هر چند که برخی پلتفرم های داهلی دارای تخلفاتی بودند که به کسر کردن امتیازات آنها ختم شده؛ اما چنانچه امتیاز پلتفرم و رسانه های مذکور به پایین تر از حداقل برسد؛ اقدامات لازم قانونی انجام خواهد پذیرفت.

از جمله الزامات مهم قانونی صدا و سیما می توان به تنظیم و اجرای ضوابطو مقررات خاص برای صیانت از حریم خانواده ها و توجه به مجتواها بوده و ساترا در این بخش برای اجرایی نمودن قوانین در تلاش خواهد بود.

پینوشت: پلتفرم ها و سایتهای فیلیمو و نماوا جزو رسانه های پرمخاطب پخش آنلاین فیلم در فضای مجازی محسوب می شوند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها