کد خبر : 5667
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

زایتسف ایتالیا را پیروز مسابقه والیبال با ایران کرد

زایتسف ایتالیا را پیروز مسابقه والیبال با ایران کرد

زایتسف ایتالیا را پیروز مسابقه مقابل ایران کرد؛ ایوان زایتسف با حضور مجدد خود در ترکیب اصلی ایتالیا زمینه ساز پیروزی تیمش مقابل ایران در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال شد. به گزارش مارال نیوز، دیدار حساس برای ایران و نه چندان مهم برای ایتالیا با برترین ایوان زایتسف و هم تیمی هایش به پایان

زایتسف ایتالیا را پیروز مسابقه مقابل ایران کرد؛ ایوان زایتسف با حضور مجدد خود در ترکیب اصلی ایتالیا زمینه ساز پیروزی تیمش مقابل ایران در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال شد.

به گزارش مارال نیوز، دیدار حساس برای ایران و نه چندان مهم برای ایتالیا با برترین ایوان زایتسف و هم تیمی هایش به پایان رسید.

در شرایطی که ایتالیا به عنوان میزبان دور بعدی مسابقات و البته موقعیت خوب خودش در جدول، حضور صد درصدی در دور بعدی داشته و با شکم سیری مقابل ما قرار گرفته بود، اما یاران بهروز عطایی برای اینکه خیال خود را از بابت صعود راحت کنند، نیاز به برتری در این دیدار داشتند اما در نهایت تجربه ایتالیایی ها بر انگیزه ما چربید تا در نهایت ایتالیا با نتیجه 3 بر 1 مقابل ایران به برتری برسد.

ست اول با نتیجه 25 بر 16 به سود ایتالیا به پایان رسید و اختلاف امتیاز فاحشی بین این دو تیم برقرار شد اما ست دوم با برتری بلندقامتان کشورمان با نتیجه 27 بر 25 به پایان رسید اما در نهایت ایتالیایی ها ست سوم و چهارم ا با نتیجه مشابه 25 بر 23 بردند تا به عنوان پیروز این دیدار لقب بگیرند.

دو دیدار سرنوشت ساز ایران برای صعود از لیگ ملتها

تیم ملی والیبال ایران دو دیدار باقیمانده خود را مقابل اسلوونی و لهستان برگزار خواهد کرد. تیمهایی که در جدول رقابتها نزدیکترین تیم به ایران برای صعود هستند.

دو دیدار فینال گونه ای که برتری در آن می تواند تضمین کننده صعود یا حذف ایران از دور بعدی رقابتها شود و امیدواریم نتایج این رقابتها به سود ایران و در نهایت با کسب مجوز صعود به دور بعدی لیگ ملتهای والیبال همراه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا برود و آمریکا […]