کد خبر : 862
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

احتمال پیوستن سیدجلال حسینی به ملوان در فصل 1401/1402

احتمال پیوستن سیدجلال حسینی به ملوان در فصل 1401/1402

چقدر احتمال پیوستن سیدجلال حسینی به ملوان بندرانزلی در فصل آتی لیگ برتر 1401/1402 وجود دارد و آیا سیدجلال حسینی در پرسپولیس می ماند یا به ملوان انزلی می رود. با توجه به اینکه در فصل آینده به احتمالزیاد ملوان بندر انزلی بعد از سالها دوری از سطح اول فوتبال کشورف به لیگ برتر صعود

چقدر احتمال پیوستن سیدجلال حسینی به ملوان بندرانزلی در فصل آتی لیگ برتر 1401/1402 وجود دارد و آیا سیدجلال حسینی در پرسپولیس می ماند یا به ملوان انزلی می رود.

با توجه به اینکه در فصل آینده به احتمالزیاد ملوان بندر انزلی بعد از سالها دوری از سطح اول فوتبال کشورف به لیگ برتر صعود خواهد کرد و اختلاف امتیاز معناداری نیز بین ملوان با تیم هایدیگر لیگ دسته یک وجود دارد، بنابراین این احتمال جود دارد که جلال حسینی را در فصل آتی در ملوان ببینیم. اما این یک احتمال هست.

پیش از این سیدجلال حسینی اعلام کردهبود که دوست دارد فوتبالش را در ملوان بندرانزلی به اتمام برساند.

بنابراین با این احتمالات، احتمال این وجود دارد که جلال حسینی تمدید با پرسپولیس را رد کند. گمانه زنیهایی نیز در این خصوص وجود دارد که پرسپولیسیها پیشنهاد تمدید یکساله قرارداد به جلال حسینی داده اند.

با این اوصاف هر دو احتمال در خصوص جلال حسینی امکان پذیر است و نمی شود از الان با قاطعیت پرسپولیسی ماندن یا به انزلی رفتن سید جلال را تایید کرد و در این خصوص حرف زد.

اما این وسط شاید مهمترین نقش در ماندن یا رفتنی شدن سید جلال را یحیی گل محمدی ایفا کند. اعلام نیاز قاطعانه به سیدجلال و قول دادن بازی بیشتر به این بازیکن شاید سیدجلال حسینی متعصب را به ماندن در پرسپولیس ترغیب کند.

جلال حسینی در دوراهی ملوان و پرسپولیس

قوهای سفید انزلی با بازگشت به لیگ برتر مجددا می توانند شور و شوق خاصی در رقابتها به دلیل داشتن تماشاگران متعصب و بازیکنان باغیرت که نمونه آن را سیدجلال حسینی و مازیار زارع و سعید عزت اللهی بود، ایجاد کنند.

احتمالا با توجه به اینکه در این فصل، رقابتهای جام جهانی قطر را نیز در پیش خواهیم داشت، کوران مسابقات گرمتر از همیشه شده و مسابقاتی با جذابیت و زیباییهای بیشتری نسبت به فصول گذشته را از قاب تلویزیون و استادیوم ها ببینیم.

از دیگر نکات مثبت این دوره از مسابقات لیگ برتر، می توان به احتمال بازگشت هواداران به ورزشگاهها نیز اشاره کرد. چرا که با کمتر شدن شوع ویروس کرونا و ضعیف تر شدن این بیماری، به نظر می رسد که محدودیتهای کرونایی کمتر شود و این مسئله نیز بر زیباییهای مسابقات خواهد افزود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مانند همشهریش سیدجلال حسینی جنگنده و مقتدر […]

trackback
چرا بازی های ملوان بدون تماشاگر است؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به ورزشگاه تختی ملوان انزلی چیست؟ چرا […]